1399-04-04 13:42
1261
0
69138
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی؛

تامین بازار سبزیجات روسیه، ایران را از وابستگی به نفت خارج می کند/ جامعه فقیر دین دار نخواهد بود

حجت الاسلام والمسلیمن تقوی با اشاره به وجود بازار های مناسب در کشورهای دوست، گفت: اگر بتوانیم در سبزیجات و صیفی جات تامین کننده بازار روسیه باشیم که 20میلیون تن نیاز این کشور است باید در چاه های نفت را ببندیم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی صیح امروز در همایش نقش جهاد کشاورزی در گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه آزاد گلستان برگزار شد، اظهار کرد: تولید مسئله ای بسیار مهم است که از نگاه اسلامی به نوعی صدقه شباهت دارد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تولید نشان قدرتمندی، اقتدار، بی نیازی و استقلال را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: تولید گشایش می آورد اگر می خواهیم مردم دین دار باشند باید تولید کننده باشند چرا که فقر همسایه کفر است و قدرت فکر کردن را از انسان می گیرد.

وی، افزود: تولید کننده آن قدر عزیز است که احترام ویژه ای پیامبر برای او داشت اگر کارآفرین برای سرمایه گذاری که وارد منطقه شده باید مانند حاجی حج رفته به استقبال رفت تا در منطقه های کمتر توسعه یافته اشتغال زایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به لزوم شجاعت در میان مدیران، اذعان کرد: مدیران قانون را به شکل های مختلف برخورد کنند، یکی از عناصر تولید مدیریت جهادی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برقراری عدالت در توزیع را عامل افزایش تولید، دانست و یادآورشد:  در کنار همه این موارد باید از ظرفیت نخبگان، استعدادهای برتر که از سرمایه های جامعه هستند در بخش کشاورزی استفاده کرد.

وی، ادامه داد: باید پارک های کشاورزی و دامداری تاسیس کنیم، اولویت بندی نیازها داشته باشیم ما بیش از 10میلیون فارغ التحصیل عالیه داریم، 65هزار اعضای هیئت علمی دانشگاهی، 5 هزار شرکت های دانش بنیان هستند که می تواند ظرفیت عظیمی را برای ما ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلیمن تقوی با اشاره به وجود بازار های مناسب در کشورهای دوست، گفت: اگر بتوانیم در سبزیجات و صیفی جات تامین کننده بازار روسیه باشیم که 20میلیون تن نیاز این کشور است باید در چاه های نفت را ببندیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.