1403-05-15 14:50
125
0
90948
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان:

اصحاب رسانه بسترساز پایداری امنیت اقتصادی هستند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در کنار رشد اقتصادی یکی از نکات مهم پایداری امنیت به‌ویژه در حوزه اقتصاد است که می‌توانند اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی درست بسترساز آن باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، درویشعلی حسن‌زاده ظهر امروز با حضور در تحریریه «گلستان ما» ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با خبرنگاران تحریریه گلستان ما دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: گلستان ما یکی از رسانه‎های فعال در طی سال‌های اخیر بوده که اطلاع‌رسانی شفاف و درستی از دغدغه و مطالبات مردم داشته است.

حسن‌زاده بیان کرد: گلستان ما صرفاً یک رسانه خبری نیست و کمک‌کار دستگاه‌های اجرایی بوده و توانسته مطالبات مردم را به دستگاه‌های اجرایی منتقل کند.

 وی افزود: این مجموعه در صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز تلاش داشته که با تحلیل درست مباحث این حوزه را به سمع و نظر مردم برساند و این یکی از نکات بسیار خوب و ارزشمند این رسانه است.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان متذکر شد: برای پویایی و رشد هر جامعه‌ای باید به نقش‌آفرینی رسانه در عرصه رسانه و خبر بپردازیم، رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری در این عرصه دارند و در کنار رشد اقتصادی یکی از نکات مهم پایداری امنیت است که می‌توانند اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی درست بسترساز آن باشند.

 حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در سطح ملی ششمین نمایشگاه ایران اکسپو برگزار شد، این در حالی بود که چالش‌هایی منطقه‌ای نیز شاهد بودیم؛ ولی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر و بازرگان در این رویداد در ایران شرکت کردند و این مهم نقش رسانه را نشان می‌دهد.

 وی یادآور شد: یک تحولاتی در حوزه دیپلماسی و اقتصادی کشور شاهد بودیم، توسعه روابط با کشورهای همسایه حائز اهمیت است و روند روبه‌رشدی را در استان شاهد هستیم و امیدواریم در دولت جدید نیز این روند روبه‌رشد اقتصادی نیز شتاب بیشتری به خود بگیرد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز داشت: در حوزه بخش تجارت خارجی باید نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم رویکرد صادرات را تقویت کنیم، افزایش صادرات باعث نزدیک‌شدن به استانداردهای صادراتی رقبای کشورهای جامعه هدف می‌شود.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.