1401-02-21 13:23
693
0
79952
فرمانده سپاه کلاله خبر داد؛

اشتغالزایی برای ۳۵۳ نفر توسط بسیج سازندگی سپاه کلاله

احمد کوهستانی گفت: بسیج سازندگی شهرستان با ارائه بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت؛ موفق شد؛ بستر اشتغال پایدار برای ۳۵۳ نفر را در شهرستان فراهم کند.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک فرماندار کلاله در حاشیه افتتاح کارگاه خیاطی اشتغال آفرین در این شهر در گفتگو با خبرنگار ما؛  گفت: فعالیت های بسیج سازندگیِ این شهرستان در عرصه های مختلف عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال آفرین؛ فراوان و کاملا مشهود است؛ از جمله ایجاد صندوق های قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت؛ به طرح های اقتصادی

شیبک گفت: یکی از برنامه های توسعه آفرین ما حمایت از فعالیت های اقتصادی و اشتغال آفرین است؛ و خوشحالیم یکی از بسیجیان؛ با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون تومانی_  دریافت ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت از بسیج سازندگی و ۲۵۰ میلیون تومان آورده_ بستر اشتغال برای ۱۶ نفر را فراهم کند.

سرهنگ احمد کوهستانی فرمانده سپاه کلاله؛ نیز در گفتگو با خبرنگار ما، اعلام کرد: بسیج سازندگی توانست؛ تا پایان سال ۱۴۰۰؛ تعداد ۷۴ صندوق قرض الحسنه بسیج را با عضویت بیش از ۳۲۰۰ نفر بسیجی درصد سطح شهرستان راه اندازی کند.

وی افزود: بسیج سازندگی شهرستان با ارائه بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت؛ موفق شد؛ بستر اشتغال پایدار برای ۳۵۳ نفر را در شهرستان فراهم کند.

 کوهستانی تصریح کرد: این فعالیت ها امسال؛ نیز با همت بیشتری ادامه دارد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.