1402-11-13 16:42
394
0
88631
همزمان با گرامیداشت دهه فجر؛

۱۴۶ نوعروس گلستانی با جهیزیه کمیته امداد به خانه بخت رفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان از اهدای ۱۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد خبر داد و برای آنها آرزوی خوشبختی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، عیسی بابایی امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه فجر ۱۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را ۳۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد تا زندگی خود را آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با بیان اینکه امر ازدواج به دلیل تشریفات و مهریه‌های سنگین در بین جوانان به تاخیر افتاده است، گفت: اگر سطح توقعات پایین بیاید زندگی شیرین‌تر می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکهزار و ۵۷۰ سری جهیزیه به مددجویان این نهاد اهدا شده است، بیان کرد: بهترین راه و رسم زندگی الگو گرفتن از سیره نبوی و خاندان پاکش است به تاسی از این روش می‌توان زندگی را آسان گرفت و خوشبخت بود.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.