1401-07-19 10:17
726
0
81817
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:

۱۳ آبان روز زخم کاری بر اندیشه استکبار جهانی است/ به برکت ولایت از گردنه‌های سخت عبور می‌کنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان بعد از ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی باید همواره به رخ جهانیان کشیده شود، گفت: ۱۳ آبان روز زخم کاری بر اندیشه استکبار جهانی است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گرگان اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی است که باید نسبت به سالهای گذشته پررنگتر و با صدایی رساتر فریاد زده شود.
وی افزود: برخورداری از ولایت یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باعث شده در فراز و نشیب‌های مختلف و گردنه‌های سخت به راحتی عبور کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: اتاق فکر استکبار جهانی برای تحت پوشش قراردادن یا خاموش و بی خاصیت کردن چنین روزی فعال است و می‌خواهد آن را به یک روز ضعیف تنزل دهد که باید هوشیار باشیم.
احمدی تاکید کرد: ماهواره ها، افکار نخبگانی غرب و نیروهای دست نشانده آنها می خواهند ۱۳ آبان که روز فخر و مباهات انقلاب اسلامی در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است بی اهمیت نشان دهند همه وظیفه داریم در تبیین این روز جامعه خصوصا نسل جوان را آگاه کنیم.
وی ضمن محکومیت آشوب‌های اخیر در کشور تصریح کرد: ایادی استکبار و مواجب بگیران در این شرایط به کف خیابان آمدند، این صدای اعتراض مردم نبود، اعتراض نوعی مطالبه است که با قتل و غارت و تخریب همراه نمی شود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.