1401-03-11 04:51
509
0
80275
قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد؛

پویش هر خانه یک پرچم رضوی در دهه کرامت/ گلستان میزبان همایش دختران تمدن‌ساز

قائم مقام مدیر کل و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از راه اندازی پویش هر خانه یک پرچم رضوی در دهه کرامت خبر داد و گفت: مراسمات جشن و سرور، همایش دختران تمدن ساز، جشن تکلیف، نشست های معرفتی و بصیرتی در این ایام پیش‌بینی شده است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا دیلمی در جلسه ستاد هماهنگی اجرایی دهه کرامت در استان، اظهار کرد: دهه کرامت آغازش با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و پایانش با سالروز ولادت امام رضا (ع) می باشد.

قائم مقام مدیر کل و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود: ما در کشور عزیزمان هر چه داریم از برکت وجودی این امام همام و خواهر مکرمه شان است لذا یکی از امور مهم در برنامه‌های این دهه، تبیین و معرفی سیره زندگی امام رضا (ع) و تبیین جایگاه امامت و ولایت در مسیر تعالی جهان اسلام ناب بویژه در سیر تمدنی است.

وي با تاكيد بر اهمیت ترويج سبك زندگي اسلامي و رضوي در جامعه افزود: بزرگداشت دهه كرامت و ترويج و نهادينه كردن فرهنگ رضوي وظيفه همگان و از ضرورت های بسیار مهم اجتماعی ما می باشد.

حجت الاسلام دیلمی با بيان اينكه دهه كرامت فرصتي براي يادآوري بيشتر جايگاه دختران و بانوان با تاسی به سیره حضرات معصومین بویژه حضرت معصومه سلام الله علیها می باشد خاطرنشان كرد: تمام دستگاه‌هاي اجرايي و نهادها وظيفه دارند در اين زمينه فعاليت کنند که بستر مردمی جشن های این ایام فراهم گردد.

وی سپس افزود: به همت تشکل های دینی، انقلابی و شبکه تبلیغی، ویژه برنامه های متعددی مردمی از جمله مراسمات جشن و سرور، مسابقات فرهنگی، همایش دختران تمدن ساز، جشن تکلیف، نشست های معرفتی و بصیرتی، نهضت مواسات، فضاسازی محیطی، ایستگاه های صلواتی، عیادت از بیماران، نذر خون، آزادسازی زندانیان غیر عمد و.. همچنین حضور سفیران و خادمین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین آستان مقدس و ملکوتی امام رضا علیه السلام با بیش از ۸۰ برنامه متنوع در سراسر استان گلستان ، انجام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.