1401-11-09 11:38
350
0
83248

واکنش کاربران توئیتر به حمله پهپادی در اصفهان+ عکس

کاربران توئیتر به حمله پهپادی در اصفهان واکنش نشان دادند و این اقدام را در پی انتقام‌گیری رژیم صهیونیستی از حوادث و اعتراضات داخلی خود دانستند.

به گزارش گلستان ما، شب گذشته در محدوده خیابان امام خمینی(ره) شهر اصفهان چند صدای مهیب شنیده شد. جان نثاری معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در این باره گفت: یک انفجار در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع رخ داده است که علل و عوامل آن در دست بررسی است.جان نثاری در ادامه مدعی شده این حادثه تلفات جانی نداشت.

روابط عمومی وزارت دفاع نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

اما در فضای مجازی برخلاف عوامل رسانه ای معاند که از اخبار شب گذشته امیدوار و خوشحال شده بودند، کاربران ایرانی فضای مجازی نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و با انتشار ویدیو های انفجار ها، آن ها را «ترقه بازی» عنوان کردند. این کاربران در ابتدا ضمن مخالفت با خوشحالی معاندین برای اقدامات ضد امنیتی در خاک ایران، برخی ویدیو ها و تصاویر ترقه بازی چهارشبه سوری هرساله ایران را منتشر کردند و مدعی شدند که خطر و ابهت ترقه های دست ساز جوانان ایرانی از این ریزپرنده های شب گذشته و عملیات ناموفق بیشتر است.

در ادامه کاربران مطرح کردند که این اقدام در پی انتقام گیری رژیم صهیونیستی از حوادث و اعتراضات داخلی خود بوده که آن را بی اثر و بی نتیجه خواندند. در ادامه واکنش کاربران به حوادث شب گذشته اصفهان را مشاهده می کنید.

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

‌

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.