1401-03-30 05:02
426
0
80512
روایتی از 30 خرداد سال 1373؛

واقعه خونین عاشورا در صحن رضوی تکرار شد/ مسلمان‌نماها عاشقان اهل بیت (ع) را به خاک و خون کشیدند

جمودفکران اهل نفاق در روز دوشنبه ۳۰ خرداد سال ۱۳۷۳ مصادف با روز عاشورا در حالی که جمعیتِ دلباختگان امام حسین علیه‌السلام درفضایی آکنده ازعطر ولایت رضوی با اخلاص و بادیدگانی بهاری مشغول عبادت و راز ونیاز و مناجات عاشقانه با امام رئوف را به نجوا نشسته بودند، ناجوانمردانه به خاک و خون کشیدند.

به گزارش گلستان ما، علی منصوری رضی در یادداشتی نوشت: دشمنان ولایت که تاب تابش نور خورشید هدایت را ندارند علی‌الدوام به دنبال فتنه‌اند تا شاید به زعم شیطانی خویش نور خدا را خاموش کنند «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ ا..ِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَا...ُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت آیه 8 سوره صف».

آری بر این باوریم که پوزه سگ، اثری بر اقیانوس رحمت الهی نخواهد گذاشت و تاریخ گواه بر درخشش انوار الهی است، هتک حرمت به حریم حرم رضوی درنوروز سال ۱۲۹۱ شمسی توسط روس‌های تزاری و یا حمله سَبُعانه نظامیان رضا شاه خائن به مردمی که به پاسداشت فرائض دینی و جلوگیری از کشف حجاب در مسجدگوهرشاد تجمع داشته اندکه به روایت پهلوی آمار کشته شدگان در این حادثه تاریخی را در حدود 100 نفر عنوان کردند اما در خاطرات سران پهلوی آمار بین 1600 تا 1700 نفر متغیر است.

به سند خاطرات فروغی حمام خون در صحن گوهرشاد راه افتاد وهمچنین حمله ساواکی های کفتارصفت و نظامیان بی ایمانِ محمدرضای خائن در سال 57 وکشتار بیرحمانه مردمی که به عشق ولایت، درمحضر امام مهربانی ها به نجوانشسته بودند.

آری کینه توزی خائنین به آستان ولایت وامامت پایانی ندارد؛ صف آرایی جلادان ومنافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، و مقابله آنان با آرمانها وآرزوهای پاک مردمی که معتقدبه ولایت اهل بیت علیهم السلام اند، باورقلبی شان این است که مضجع نورانی و پاره تن رسول خدا (ص)، محل آمدوشد ملائکه الهی ومنبع نور وبرهان وهدایت است، لذا هیچ تاثیری درکاهش ارادتشان نخواهد گذاشت.

اما خفاشان کوردل وصاحبان تفکر ابوجهلی،منافقین آخرت به دنیا فروخته یارای دیدن انوار الهی را ندارند.وازسر استیصال،سعی دارند که با اعمال مذبوحانه خللی در اراده ولایتمدارانه ملت وارد نمایند.

جمودفکران اهل نفاق در روز دوشنبه ۳۰ خرداد سال ۱۳۷۳ مصادف با روز عاشورا در حالی که جمعیتِ دلباختگان امام حسین علیه السلام درفضایی آکنده ازعطر ولایت رضوی با اخلاص و بادیدگانی بهاری مشغول عبادت و راز ونیاز ومناجات عاشقانه با امام رئوف رابه نجوا نشسته بودند، ناجوانمردانه به خاک وخون کشیدند.

فرقه تروریستی منافقین در این جنایت تاریخی بیش از 300تن مجروح و27 تن از زائرین عاشق به اهل بیت عصمت وطهارت رابه شهادت رساندند.

منافقین کوردل جنایت پیشه، جنایت تاریخی عاشورا را تکرار و عاشورایی از دلباختگان به اباعبدا...علیه السلام را در کنار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام ایجاد،ومصیبتی را برمصائب عزاداران حسینی افزودند.

تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی گواه خباثت های این سازمان وابسته به استکبار جهانی است؛ به شهادت رساندن زوار بی‌گناه در حرم امام رضا(ع)، بخشی از کارنامه سیاه منافقین است.این گروهک منافق در دهه ۶۰ بیش از17 هزارنفر از ملت اسلامی را به شهادت رسانیدند.

ومکروا مکر ا.. وا...خیرالماکرین .

چشمه های خروشان تـو را می شناسنــد
مـــوج های پریشان تـو را می شناسنــد

پرســش تشنگی را تـــو آبی، جــوابـی
ریگــ های بیابان تـــو را مــی شناسنــد

نـام تو رخصــت رویــش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می شناسند

از نشابــور بر مـوجی از «لا» گــذشتی
ای که امواج طوفان تـو را می شناسنــد

اینک ای خوب، فصـــل غریبی سر آمد
چـون تمــام غریبان تو را می شناسنـد

کاش مــن هم عبـور تو را دیــده بودم
کوچــه های خراسان، تو را می شنـاسند

«اثر طبع: قیصر امین پور»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.