1401-11-01 20:35
513
0
83077
با تعیین محدوده ۳۳۲ هکتار بافت تاریخی؛

هویت شهرهای گلستان از بافت‌های فرسوده پاک می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از شناسایی ۲ هزار و ۸۹۵ هکتار بافت ناکارآمد در این استان خبر داد و گفت: هویت شهرهای گلستان از بافت‌های فرسوده و ناکارآمد پاک می‌شود.

به گزارش گلستان ما، مهدی ملک در خصوص ساماندهی بافت‌های تاریخی اظهار کرد: در استان گلستان ۲ هزار و ۸۹۵ هکتار بافت ناکارآمد شناسایی شد همچنین محدوده ۳۳۲ هکتار بافت تاریخی در سه شهر گلستان به اتمام رسید.

وی بر لزوم ساماندهی بافت‌های ناکارآمد و فرسوده در استان تاکید کرد و افزود: این نقاط در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، رامیان، علی‌آبادکتول، بندرگز و آزادشهر به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به صدور حواله قیر رایگان برای ۱۷ شهر هدف استان گلستان بیان کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال حواله قیر در سال گذشته صادر شد.

ملک از واگذاری ۲ هزار و ۱۳۲ تن حواله قیر رایگان به شهرداری‌های گنبدکاووس، گرگان، علی‌آبادکتول، کلاله، مینودشت، رامیان، خان ببین، بندرترکمن، آزادشهر، کردکوی، فاضل‌آباد، آق‌قلا، بندرگز، سیمین‌شهر و گمیش‌تپه خبر داد.

وی بیان کرد: در بازه چهارساله اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار است سهمیه ۱۱ هزار و ۶۰۷ واحد تامین شود، ظرفیت تولید واحدهای جدید بعد از نوسازی مسکن در بافت‌های هدف استان گلستان معادل ۸۰ هزار و ۷۲۲ واحد خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.