1400-12-09 14:32
407
0
78893
نهضت مشارکت خانوادگی برای کمک به آزادی زندانیان فعال شد؛

هدیه آزادی به 30 زندانی با کمک مرکز نیکوکاری بنیاد نبی در گلستان

به میمنت عید مبعث ، مرکز نیکوکاری بنیاد نبی آزادی را به 30 مددجوی زندان گرگان ، هدیه کرد.

به گزارش گلستان ما، رئیس کل دادگستری گلستان امروز در مراسم آزادی این مددجویان در  زندان گرگان گفت: بدهی این مددجویان که همگی جوانند ، 2 میلیارد و 620 میلیون تومان بود که با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف ، شاکیان بزرگوارانه ،حدود 76 درصد این بدهی را بخشیدند.

حیدر آسیابی افزود: 270 میلیون تومان از باقی مانده بدهی را خود مددجویان تامین کردند و 360 میلیون تومان مابقی این طلب هم از سوی مرکز نیکوکاری یکی از خیران استان،  تامین شد.

وی با اشاره به شکل گیری نهضت کمک به آزادی زندانیان در استان گفت: خوشبختانه در ماه های اخیر شاهد استقبال گسترده خیرین به ویژه در قالب مشارکت های خانوادگی برای کمک به آزادی زندانیان هستیم.

این مقام مسئول گفت:  با همین کمک ها در مجموع امسال 625 مددجوی جرایم عمد و غیرعمد از زندان های استان آزاد شده اند که قابل تقدیر است.

آسیابی گفت: 80 محکوم جرایم غیرعمد هم در زندان های استان منتظر کمک خیران برای آزادی هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: علاوه بر کمک های مالی ، به تازگی تعدادی از خیرین هم برای کمک به اشتغال زندانیان اعلام آمادگی کرده اند و همین امروز هم یکی از خیرین اعلام کرد  حاضر است  15 نفر از زندانیانی که امروز آزاد شدند در کارخانه خود در شهرک صنعتی سرخنکلاته مشغول به کار کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.