1401-11-25 10:33
880
0
83588
دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی مطرح کرد؛

​​​​​​​ملت ایران 44 سال متحد در برابر فتنه‌انگیزی دشمن

دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: ۴۴ سال فتنه‌انگیزی دشمن تمام نشده و دو امر مهم یعنی رهبری و اتحاد ملت باعث شده که بعد از ۴۴ سال سربلند باشیم.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام حمید شهریاری امروز در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: روحانیون شیعه و تسنن تلاش گسترده‌ای در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود: در روزهای گذشته توفیق حضور در راهپیمایی را داشتم و بدون اغراق مشاهده کردیم که مردم بیش از سال‌های گذشته به میدان آمدند و بعد از ۴۴ سال مردم با همان شکوه و با انگیزه بیشتر نسبت به انقلاب و رهبری در میدان بودند.

دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: همان عظمت و شکوهی که در سال ۵۷ خلق شده بود با همان عظمت و شکوه مردم حضور داشتند و چشم دشمنان برای تجزیه ایران و تفرقه بین شیعه و سنی را کور کردند و نقشه آنان را نقش بر آب کردند.

شهریاری گفت: باید بر نعمتی که داریم شکرگزار باشیم، ملت با اشاره رهبر در میدان هستند، دو ماه سکوت کردیم و حرف نزدیم چرا که رهبرمان بیان کرده بود تعارضی پیش نیاید و ۲۲ بهمن وقت آن بود که فریاد بزنیم و این حماسه شکل گرفت‌.

وی افزود: ۴۴ سال فتنه‌انگیزی دشمن تمام نشده و دو امر مهم یعنی رهبری و ملت باعث شده که بعد از ۴۴ سال سربلند باشیم. بدون تردید نقش روحانیون در نظام دینی جمهوری اسلامی بی‌بدیل است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.