1401-10-16 09:09
606
0
82852
حسین مستشرق:

مردم طرفدار مسئولان خدمتگزار هستند/ به خون شهدا خیانت نکنید

حسین مستشرق خطاب به مسئولانی که به میز و صندلی اداری تکیه زدند، گفت: مردم طرفدار مسئولان خدمتگزار هستند، حواستان باشد که حرمت شما در خدمت به مردم ارزش پیدا می‌کند.

به گزارش گلستان ما، حسن مستشرق رزمنده ساروی است که در فیلم «23 نفر» رزمندگان نوجوانی را به تصویر کشید که سال 1361در جنگ ایران و عراق به دست نیروهای عراقی اسیر شدند حالا پل زدن به آن روزها و رسالت‌های امروز بحث داغ «بیست و یکمین یادواره 72 شهید ایرانمهر» و «ششمین یادواره شهدای سادات گرگان» می‌شود تا نسل‌های مختلف مخاطب پیام‌های روشن و شفاف باشند و این تلنگر راهی باشد تا در مسیر درست ثابت‌قدم باشیم.  

رزمنده بلندآوازه مازندران با اشاره به اینکه مکتب حسینی در ایثار و از خودگذشتگی است، گفت: اگر هدف معلوم باشد عزم برای رسیدن به آن جزم می‌شود و این مهم وصف جبهه‌های دفاع مقدس بود.

مستشرق خطاب به مسئولانی که به میز و صندلی اداری تکیه زدند، بیان کرد: مردم طرفدار مسئولان خدمتگزار هستند، حواستان باشد هر آنچه دارید از صدقه سر شهدایی است که خون‌شان بر زمین ریخت تا انقلاب اسلامی به تعالی برسد، حواستان باشد که حرمت شما در خدمت به مردم ارزش پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: کسانی که در این مملکت به نام و شهرتی دست یافتند و به کشورشان خیانت می‌کنند عاقبت خوبی نخواهند داشت این مملکت امام زمان (عج) است هر کسی در مسیر انقلاب اسلامی قرار بگیرد به سعادت می‌رسد

این رزمنده و اسیر دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هر عمل خطایی از هر کسی سر بزند مورد بازخواست قرار خواهد گرفت، گفت: همه اعمال ما ثبت و ضبط می‌شود و باید پاسخگویی اعمال و رفتارمان باشیم.

مستشرق بیان کرد: کسانی که به رسانه‌های معاند منوتو، اینترنشنال و بی‌بی‌سی دلخوش کردند بدانند راه‌شان خطاست و عمرشان به فنا خواهد رفت چراکه معرفت پیدا نکردند، کسانی هستند در این کشور اسم شیعه بودن را یدک می‌کشند و نماز صبح‌شان قضا می‌شود، اگر عشق حسینی داشته باشیم این راه سخت و پرفراز و نشیبی است.

وی با اشاره به اینکه جبهه دفاع از ارزش‌های اسلامی در گذر زمان تغییر پیدا کرده است، گفت: زمانی برای دفاع از مرزهای میهن اسلامی اسلحه به دست می‌گرفتیم و امروز برای دفاع از نظام و انقلاب قلم در دست داریم، هر دو جبهه جهاد هستند بنابراین آن مدیری که به او پست داده شود و بی‌لیاقتی کند و قدر خدمت به مردم را نداند خیانت کرده است.

این رزمنده و اسیر دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که می‌گویند رژیم طاغوت دوران خوبی بوده است نمی‌دانند که محمدرضا شاه؛ این مملکت را ارث پدری خودش می‌دانست بحرین و کوه‌های آرارات را دادند و اگر تا الان بودند همه چیز این کشور را تاراج می‌کردند آنها فقط به فکر عیش و نوش خودشان بودند.

مستشرق با اشاره به اهمیت خواندن نماز اول وقت و اخلاص در انجام این فریضه دینی افزود: نماز است که باعث می‌شود در جبهه حق بر علیه باطل قد علم کنید، نماز و ایمان است که امثال حاج‌قاسم‌ها را تکثیر می‌کند.

وی تاکید کرد: وقتی ایمان کامل شود انسان حاضر است برای خاک وطن و ناموس بجنگد، باید کاری حسینی کنیم و عاشق باشیم اگر میخواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید در عمل به دستورات الهی بکوشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.