1400-12-21 04:52
549
0
79076
به مدت ۲۰ روز از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود؛

فعالیت حدود 3 هزار امدادگر گلستان در طرح نوروزی هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر گلستان، ۲ هزار و ۳۴۰ امدادگر و نجاتگر و ۵۵۰ عضو جوان در طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان مشارکت دارند.

به گزارش گلستان ما، فرهاد میقانی در خصوص جزئیات طرح امداد و نجات نوروزی این نهاد اظهار کرد: طرح نوروزی این نهاد با ۴۵ پست ثابت و موقت به مدت ۲۰ روز از ۲۵ اسفند برای ارائه خدمات به مسافرین آغاز می‌شود

وی افزود: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر گلستان، ۲ هزار و ۳۴۰ امدادگر و نجاتگر و ۵۵۰ عضو جوان در  طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان مشارکت دارند.

میقانی بیان کرد: همچنین ۳۶ پایگاه امداد و نجات شامل، ۱۶ پایگاه امداد و نجات و چهار مرکز امدادی شامل پایگاه امداد و نجات هوایی، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC)، تیم واکنش سریع و مرکز نگهداری سگ‌های جست‌وجو نجات (آنست)، چهار پایگاه موقت در گمیشان، مراوه تپه و دلند و تیم توانای گرگان در کنار ۱۲ کشیک اضطراری امداد و نجات شعب تابعه (ERT) در این طرح حضور خواهند داشت.

وی افزود: بطور متوسط ۱۱۷ نفر نیرو به صورت روزانه با ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه آرگو، یک فروند قایق نجات، ۱۱ دستگاه ست هیدرولیک نجات و ۲۰ دستگاه خودروی کمک‌دار آماده ارائه به مسافرین نوروزی گلستان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان به مسافرین نوروزی گفت: برای افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی، تامین سفری سالم و ایمن و مسوولانه، حفظ محیط زیست و بهبود فرهنگ تعامل اجتماعی ۵۵۰ نفر روز از اعضای جوانان در این طرج مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح در پست‌های ثابت خدماتی از قبیل پویش ملی بهرفت، فضای دوستدار کودک، خدمات آموزشی و مهارتی، خدمات زیست محیطی، خدمات فرهنگی (اطلاع‌رسانی و راهنمایی)،  مسابقه فرهنگی عکس و فیلم کوتاه بشر دوستی،  ویژه برنامه مناسبتی (رفیق خوشبخت ما ) و نیز خدمات اکیپ‌های سحاب به مسافرین ارائه می‌شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.