1401-06-06 11:06
545
0
81382
نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس:

فرودگاه کلاله راهی جز افتتاح ندارد/ گاهی تشکر به جای انتقاد کردن هزینه دارد

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف فرودگاه کلاله در دولت رئیسی پس از دو سال بن‌بست این پروزه در دولت روحانی گفت: فرودگاه کلاله راهی جز افتتاح ندارد.

به گزارش گلستان ما، رضا آریان پور ظهر امروز در آئین افتتاح پروزه های هفته دولت در شهرستان کلاله اظهار کرد: 51 هفته مشکلات جامعه را با مسئولان در میان می گذاریم، از آنها درخواست رفع مشکلات را داریم، هفته دولت فرصت مناسبی برای تجلیل از کارگزاران نظام است.

وی با بیان اینکه یک هفته به جای مطالبه گری از مسئولان به آنها خداقوت بگوئیم، افزود: باید از کارمندان به خاطر 51 هفته ای که در خدمت مردم بودند قدردانی کنیم این فرهنگ باید در جامعه تسری یدا کند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس گفت: یکی از ارزش هایی که در جامعه ما متاسفانه کمرنگ است و باید تلاش کنیم که آن را فرهنگسازی کنیم موضوع  سپاس گذاری و قدرشناسی است، ما مرتب از یکدیگر درخواست داریم، انتظار و توقع داریم، مطالبه گری می‌کنیم اما روزی که درخواست‌مان اجابت و مشکلمان حل شد فرهنگ تشکر و سپاسگذاری نداریم.

آریان پور ادامه داد: حدود سه هفته گذشته نامه ای به وزیر کشور نوشتم و از تلاشها و خدمات هشت ماه گذشته استاندار و معاونان ایشان تقدیر کردم، لازم می دانستم که حداقل در ازای تلاش‌هایی که در استان انجام گرفته حتی با یک نامه تشکر کنند اما مورد آماج انتقاد برخی افراد قرار گرفتیم که مگر اینها چه کردند.

وی خدمت به مردم را مهم و اقدامی در خور تحسین دانست و در خصوص وضعیت فرودگاه کلاله گفت: فرودگاهی که بنده دو سال دوندگی کردم شواهد، اسناد و مدارک آن موجود است، در دولت روحانی به هر دری زدم که شاید بن بستی که در این فرودگاه وجود دارد باز و مشکل حل شود تا این فرودگاه در چرخه خدمت به مردم قرار بگیرد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه فرودگاه کلاله یک ظرفیت شهرستانی نیست بلکه ظرفیت استانی محسوب می شود، ابراز کرد: در استان فقط یک فرودگاه آن هم در گرگان وجود دارد، استانهایی که یک سوم گلستان جمعیت و وسعت دارند سه فرودگاه فعال دارند.

آریان پور گفت: ما در دولت روحانی به هر دری زدیم به در بسته خوردیم، وقتی دولت آقای رئیسی روی کار آمد ما همان تلاش و پیگیری را ادامه دادیم و با کمک استاندار این گره باز شد و جایگاه سوخت فرودگاه مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه کلاله سرمایه استان است، ابراز کرد: خیلی وقتها ما سرمایه هایی داریم که نسبت به آن بی توجه هستیم کدامیک از شهرهای گلستان چنین مکانی دارد؟ یک فرودگاه تمام عیار که همه چیز آن آماده است 300 هکتار زمین هم کنار آن است.

این نماینده مجلس گفت: فکر می کنید در سال های آتی حتی اگر اقتصاد استان خوب شود دولت رغبت خواهد کرد فرودگاه دیگری در شهر دیگر احداث کند؟ قطعا چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد حتی شهرهای بزرگتر از کلاله چنین سرمایه ای ندارند

آریان پور با تاکید بر اینکه ما باید قدر این سرمایه را بدانیم، گفت: فرودگاه کلاله سرمایه آینده این شهر است اگر روی این سرمایه کار کرده و آن را در عرصه مسافربری و اقتصادی فعال کنیم می تواند شهرستان کلاله را متحول کند به شرطی که اساسی این پروژه را پیگیری کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد کارهای خوبی برای پیشرفت استان در حال تحقق یافتن است، گفت: این روحیه را در استاندار و تیم ایشان می بینم و امیدوار هستم که فرودگاه کلاله روزی جزو فرودگاه های شاخص کشور شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.