1401-10-05 14:17
540
0
82723
مسئول حوزهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان:

فتنهٔ ۱۴۰۱ نشان‌دهندهٔ نگرانی دشمن از اقتدار روزافزون نظام است/ مسئولان اولویت‌های واقعی را فراموش نکنند

مسئول حوزهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان با اشاره به ابعاد پیچیده دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی گفت: فتنهٔ ۱۴۰۱ نشان‌دهندهٔ نگرانی دشمن از اقتدار روزافزون نظام است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: فتنهٔ امسال که به ظاهر با حمایت از آزادی زن و در تقابل با فریضهٔ حجاب آغاز شد، ابعاد بسیار گسترده و پیچیده‌ای دارد که باید در جای خودش مورد واکاوی قرار گیرد.
وی بصیرت را لازمه خنثی شدن توطئه دشمنان و معاندان دانست و افزود: نخبگان انقلابی و متوليان نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی نباید نسبت به فتنه دشمنغفلت کنند. 
مسئول حوزهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان ابراز کرد: افزایش دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ افزايش اقتدار جمهوری اسلامی و تداوم‌ حرکت کلی نظام در مسیر صحیح آن است.
طاهری گفت: شکل‌گیری جبهۀ مقاومت همراه با اقتدار درونی نظام و صدور شعارهای انقلابی به بسیاری از ملت‌ها که نمونهٔ کوچک آن را می‌توان در حمایت نمایندگان ملت‌های منطقه از آرمان فلسطین در مسابقات جام جهانی قطر مشاهده کرد، بیان‌گر مدعای مزبور است.
وی ادامه داد: اغتشاشات ماه‌های اخیر در همین راستا صورت گرفت و هرگونه تحلیلی بدون‌ در نظر گرفتن این حقیقت، تحلیلی سطحی و انحرافی خواهد بود.
مسئول حوزهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان گفت: ناامیدی مردم از جریان غرب‌گرا و اعتماد عمومی به جریان انقلابی در قوای مقننه و مجریه، دشمنان‌ را بیش از پیش نگران اوج‌گیری اقتدار و نفوذ انقلاب اسلامی کرده است.
طاهری توضیح داد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد انحراف در افکار عمومی و تغییر جهت مطالبات مردم، تمرکز مسئولان انقلابی را از توجه‌ به اولویت‌های واقعی به سوی اولویت‌های کاذب منحرف نماید.
وی گفت: بر دولتمردان و نمایندگان مردم‌ در مجلس شورای اسلامی لازم است مطالبات حقیقی مردم و شعارهای انتخاباتی خود را سرلوحهٔ برنامه‌های کاری خود قرار دهند و گرفتار حواشی و مطالبات نامشروع افراد فرصت‌طلب نشوند.
انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.