1402-05-28 15:22
691
0
86143
شهردار کردکوی:

امسال، فاز نخست میدان‌بار شهر کردکوی به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کردکوی گفت: میدان‌بار شهر کردکوی با ۸۰ غرفه پیگیری می‌شود و فاز نخست آن در بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش گلستان ما، ابراهیم جرجانی در نشست خبری اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۲۰ ماه است که در شهر کردکوی فعالیت خود را آغاز کردیم، در بدو ورود با توجه به قدمت ۷۲ساله باید چهارچوب‌هایی را فراهم می‌کردیم تا به فضای مطلوب شهری برسیم.

 شهردار کردکوی ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورا و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: با حضور خانم ترک مدیریت شهری کردکوی جهش بیشتری به دست آورد؛ چرا که وی از کارکنان شهرداری بود و توانست همگرایی بیشتری را از فرمانداری شاهد باشیم.

 جرجانی یادآور شد: کردکوی جمعیتی نزدیک به ۵۰ هزار نفر دارد؛ ولی ما در کردکوی تعداد نیروهای خدمات شهری ما انگشت‌شمار بود و سال گذشته توانستیم خدمات شهرداری را ارتقا دهیم و در حال حاضر تعداد پرسنل آن به ۶۰ نفر رسیده است.

 وی گفت: تعداد نیروهای شهرداری از ۱۵۵ نفر به ۱۱۵ نفر کاهش دادیم، ۲۲ نفر از این نیروها فیش حقوقی داشتند؛ ولی اتصالی به شهرداری نداشتند و باهمت دادستان جلسه‌ای تشکیل دادیم و این افراد را تعیین تکلیف کردیم.

 این مقام مسئول به بازنشستگی ۱۶ نفر نیز در طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که بتوانیم نیروی ستادی شهرداری را به کمتر از ۱۰۰ نفر برسانیم.

 جرجانی بیان کرد: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری در نظر گرفتیم که ۷۰ میلیارد تومان آن درآمدی بود و خوشبختانه این بودجه محقق شد.

 وی با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری کردکوی در نظر گرفته شده، گفت: از این بین ۳۰ میلیارد آن سرمایه‌گذاری است و بدهی به پیمانکار نداریم.

 این مقام مسئول با بیان اینکه در شهرداری ابتدا حقوق رفتگران و پس از آن فضای سبز و خدمات شهری و پس از آن نیروهای شهرداری حقوق دریافت می‌کنند، افزود: نیروهای خدمات شهری پرتلاش هستند و حق آنها است که از خدمات رفاهی شهرداری برخوردار باشند و تلاش کردیم همه نیروها را برابر بینیم.

 جرجانی یادآور شد: پنج تا ۶ میلیارد تومان بدهی شهرداری کردکوی محسوب می‌شود و بیش از ۱۲ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب داریم و با احتساب بخش خصوصی طلب شهرداری کردکوی به ۲۰ میلیارد تومان نیز می‌رسد.

 وی گفت: زیباسازی شهر کردکوی را دنبال می‌کنیم و تلاش کردیم فضای شهر را خوب معرفی کنیم، جاده سلامت کردکوی و پارک‌شهر باعث شد که رضایت‌مندی شهروندان را شاهد باشیم.

 این مقام مسئول بیان کرد: تا یک ماه آینده ۱۰ هزار تن آسفالت برای معابر کردکوی انجام می‌شود، تنی ۹۰۰ هزار تومان برای تهیه آسفالت باید اعتبار صرف کنیم.

جرجانی افزود: شورای اسلامی شهر تصمیم گرفته شده که ۱۰ هزار تن دیگر نیز خریداری شود و ۲۰ هزار تن معابر سطح کردکوی را آسفالت کنیم.

 جرجانی با بیان اینکه های‌وب نزدیک به ۳۵ کیلومتر حفاری داشته، تأکید کرد: در حال حاضر نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ مترمربع آسفالت کردیم و تا یک ماه آینده این نوار حفاری را به اتمام خواهیم رساند.

 وی گفت: میدان بار شهر کردکوی با ۸۰ غرفه پیگیری می‌شود و در مساحت چهار هکتاری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در دست‌ساخت است و فاز نخست آن در بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کردکوی تأکید کرد: کشتارگاه نیز در غرب کردکوی در نظر گرفته شده و آماده واگذاری زمین به بخش خصوصی هستیم.

 وی ابراز داشت: عوارضی شهر کردکوی مورد تأکید شهروندان بود با فضای مناسب مستقر کردیم و امنیتی را برای شهر کردکوی می‌تواند ایجاد کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پارک‌شهر کردکوی را به پیمانکار واگذار کردیم، بیان کرد: رضایت ۶۰ درصدی از این مدیریت داریم و امید است با ارتقای رضایت‌مندی شرایط برای تمدید این واگذاری فراهم شود.

جرجانی ابراز داشت: پارک بانوان نیز در جنب شهدای گمنام در نظر گرفته شده است، آب‌بندان شهر کردکوی یکی از فضاهای منحصربه‌فرد کردکوی است و مرمت آن را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: دروازه قرآن شهر کردکوی را دنبال خواهیم کرد و امسال عزم خود را جزم کردیم تا نخستین دروازه قرآن در مسیر ورودی از گرگان به کردکوی ایجاد کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.