1401-04-27 07:04
587
0
80846
رییس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

«غدیر» عامل وحدت شیعه و سنی/ ترس دشمن از وحدت مسلمانان

رییس سازمان تبلیغات اسلامی واقعه غدیر را یکی از عوامل وحدت شیعه و سنی برشمرد و گفت: دشمنان از وحدت مسلمانان ترس و واهمه دارند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام محمد قمی در جشن بزرگ قربان تا غدیر در مسجد جامع شهرستان بندر ترکمن اظهار کرد: در واقعه غدیر و جشن ولایت هیچ اختلافی بین سنی و شیعی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) نقطه وحدت بین شیعه و سنی است، افزود: در زمان حاضر دشمنان مشترک اجتماع و برادری تسنن و تشیع را نمی پذیرند و سعی در اختلاف افکنی بین مسلمانان دارند که همه باید هوشیار باشیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: فعالیت های تیمی و جمعی در جلوه گری و رونق تمدن اسلامی تاثیرگذار بوده و دشمنان از تعهد به احکام اسلامی در جامعه به یقین ناراحت هستند.

قمی از مردم و مسئولان خواست برای رسیدن به قله ها گام های ارزشمندی بردارند نقش جوانان را در این مهم پررنگ تر داست و گفت: جوانان باید در کارهای مهم پیش قدم باشند.

وی قله های عظمت و اقتدار را حق مردم شریف انقلاب اسلامی به عنوان یک تمدن بزرگ و باشکوه دانست و گفت: در زمان حاضر الفت و وحدت با مبارزه با طاغوت بوده و همه با هم وصل می شویم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: زنجیروار سرنوشت ها به هم گره خورده و بی شک ولایت حلقه به هم پیوسته همه مومنین است. محبت حضرت حق، عبودیت و حقیقت با علی است و علی باحق است.

قمی گفت: بی شک سر مبانی توحیدی و قرآنی سنی و شیعه با هم پیوند داشته و باهمدیگر این مسیر را سپری می کنند. جهاد تبیین برای مقابله با جنگ مهیب روانی، رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان ضرورت ویژه و مهمی در روشنگری دارد.

وی افزود: در زمان حاضر جامعه در جنگ تبلیغاتی صدمه و خسارت های فراوانی دیده و باید با نقش آفرینی درست این آسیب ها را مرتفع کنیم.

قمی اظهار کرد: به یقین ریشه ترین جهاد، امید آفرینی عمیق با ژرف نگری است که فلسفه وجودی موثر مجموعه تبلیغات روشنگری و تبیین موضوعات اجتماعی و بین المللی است.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی شناساندن، تشویق، امیدآفرینی و تبیین خوبی هاست. در زمان حاضر تبیین نقش کلیدی داشته و چنانچه از آن غافل باشیم بر جامعه تاثیر می گذارد.

قمی افزود: باید تبلیغ خوبی ها، آموزش و پشتیبانی شود و نسل نوجوان و جوان دغدغه مند و دلسوز با خلاقیت سازمان در جنگ تبلیغاتی موثر آشنا شود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۵۰ بار درباره ضرورت جهاد تبیین تاکید داشتند و سازمان تبلیغات بیش از همه مامور به این کار است.

وی بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم در گروه های فضی مجازی فامیلی هستند که با بیان کردن حرف حق در این گروه ها باید از تبعات خاموش نشستن و به پرتگاه رفتن جامعه جلوگیری کرد.

وی گفت: تصویرگری رسانه ها در فضای روانی، اجتماعی و ناخودآگاه افراد تاثیرگذار است، پس باید با عقلانیت در این عرصه فعالیت و خوبی ها را روایتگری کرد. یکی از بهترین راه های تبیین گفت وگو با آزاداندیشی موضوعات است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.