1401-09-16 13:03
818
0
82538
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند در گلستان دستگیر شدند/ امنیت خط قرمز است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خطاب به کسانی که امنیت را نشانه گرفتند، گفت: عاملان ارتباط با کانال های معاند، اینترنشنال، من‌وتو، بی‌بی‌سی، ترکیه، عربستان و اسرائیل دستگیر شدند، به سراغ تک تک این افراد خواهیم رفت و باید پاسخ بدهند.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در آئین بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان؛ از اساتید و دانشجویان خواست نسبت به جهاد تبیین در دانشگاه مبادرت کنند و اظهار کرد: اگر روایت درست از سوی دوستداران انقلاب اسلامی نشود دشمن با وارونه نمایی حقیقت، دست به آشوب با ابزار دروغگویی می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن دلسوز ملت ایران نیست، افزود: دشمن دلش می‌خواهد کشور ایران دچار چالش شود و بلایی به سر این ملت درآورند که تاریخ به خود ندیده باشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن اگر دستش به ملت ایران برسد، دیگر صغیر و کبیر نمی‌شناسد نباید امنیت را با چیزی معامله کرد، در کشور مشکلاتی هم وجود دارد که منکر آن نیستیم اما آیا کسی از خارج برای ما دلسوزی می‌کند.

ملک شاهکوهی با اشاره به وقایعی که در گرگان اتفاق افتاد بیان کرد: آیا زمان اعتراض ساعت 10 شب است؟، اعتراض این است که شبکه های معاند برای گرگان فراخوان کنند که در فلان خیابان جمع شوید و درب مغازه های مردم را پایین بکشید؟ این اعتراض نیست بلکه اغتشاش است.

وی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ما است هر کسی امنیت را بشکند شدیدا با وی برخورد خواهیم کرد ما با اعتراض کاری نداریم از گرفتن حق طرفداری هم می کنیم و در صف مردم مطالبه‌گر هم قرار می‌گیریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه بهترین مردم را در استان گلستان داریم، گفت: تعداد اغتشاشاگران از جمعیت دو میلیون نفری این استان به هزار نفر هم نمی رسید.

ملک شاهکوهی توضیح داد: مردم استان گلستان با اغتشاشاگران همراهی نکردند و در ۷۵ روز اخیر، گلستان جزو امن ترین استان‌های کشور بود و این امنیت را مدیون علمای بزرگ، ائمه جمعه و جماعات، اصناف، بازاریان، جوانان غیرتمند استان می‌دانیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خطاب به کسانی که امنیت را نشانه گرفتند، گفت: عاملان ارتباط با کانال های معاند، اینترنشنال، من‌وتو، بی‌بی‌سی، ترکیه، عربستان و اسرائیل دستگیر شدند، به سراغ تک تک این افراد خواهیم رفت و باید پاسخ بدهند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: امنیت باید حفظ و صیانت شود دشمن می خواهد این امنیت را بشکند باید مواظب باشیم تا به آتش کینه دشمن گرفتار نشویم دشمن تا امنیت کشور را نگیرد دست بردار نیست باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشیم.

وی خطاب به دانشجویان گفت: سرنوشت غم انگیز کشورهای سوریه و لیبی را مطالعه کنید ببینید چه بلایی را آمریکایی ها بر سرشان آوردند، امریکا می خواهد ایران هم مثل عربستان شود.

به گفته ملک شاهکوهی؛ آمریکایی ها بر اساس سند امنیت ملی خود در سال ۲۰۲۲ به دنبال ایجاد نقشه شومی بودند که در عراق ، سوریه و لیبی اجرا کردند تا حرکت جهادی و پیشران دولت جدید را متوقف کنند.

دانشجویان سرمایه ارزشمند نظام اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، دانشجویان را سرمایه ارزشمند نظام اسلامی خواند و گفت:  نیروی انسانی مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت کشور است و دانشجویان در این زمینه سهم به سزایی دارند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نیز در آئین بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: نیروی انسانی مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت کشور است و دانشجویان در این زمینه سهم به سزایی دارند.

وی، دانشجویان را سرمایه ارزشمند نظام اسلامی خواند و افزود: شهیدان بزرگ نیا، شریعت رضوی و قندچی از شهدای روز دانشجو در سال ۱۳۳۲ بودند و در اعتراض به حضور دشمن با سفاکی رژیم طاغوت به شهادت رسیدند و از آن روز به بعد این ایام به روز دانشجو نام گرفت.

طاهری؛ ۱۶ آذر را روزی مهم از وقایع تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد بزرگداشت مقام دانشجو، روزی به یادماندنی برای این قشر فرهیخته باشد.

بر اساس این گزارش؛ فرمانده سپاه نینوا گلستان در حاشیه برگزاری آئین روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان پاسخگوی شبهات دانشجویان پیرامون وقایع اخیر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.