1401-11-07 20:22
319
0
83214
در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار کیش؛

ظرفیت‌های شهری و سرمایه‌گذاری گرگان معرفی شد

ظرفیت‌های شهری و سرمایه‌گذاری گرگان در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار کیش در معرض دید سرمایه‌گذاران و شهرداران قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با حضور شهرداری‌های شهرهای بزرگ ایران، با رویکرد هوشمندسازی، حمل و نقل و توسعه و اقتصاد پایدار از ششم الی نهم بهمن ماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

غرفه اختصاصی شهرداری گرگان نیز در محل نمایشگاه برپا شده است و در این بازه زمانی پذیرای بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران خواهد بود‌.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار گفت: قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهر گرگان در این نمایشگاه در معرض دید سرمایه‌گذاران و شهرداران قرار گرفته است.

صفرعلی پایین‌محلی افزود: به دنبال جذب سرمایه‌گذار جهت احداث چرخ‌فلک ۱۰۰ متری و سوله سرپوشیده در منطقه هزارپیچ هستیم.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار گفت: معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر گرگان و جذب سرمایه‌گذار مهمترین هدف حضور شهرداری گرگان است.

حمیدرضا آقاملایی بیان کرد: با جذب سرمایه‌گذار، صنعت گردشگری رونق می‌گیرد و گرگان به شهر مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار بیان کرد: از ظرفیت‌های فنی، عمرانی، فضای سبز و معاونت‌های تخصصی شهرداری‌های مراکز استانها استفاده می‌کنیم.

علی‌اکبر بصیرنیا گفت: باتوجه به مذاکره با شهرداران کلانشهرها و سرمایه‌گذاران هتلداری، رهاورد خوبی از این نمایشگاه خواهیم داشت.

سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان نیز در نخستین روز فعالیت نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار به میزبانی جزیره کیش، حضور فعال و پرتلاشی داشت.

سیدالنگی به همراه اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری گرگان مذاکرات موثری با سرمایه‌گذاران و شهرداران کلانشهرهای ایران جهت معرفی ظرفیت‌های شهری و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهر گرگان انجام داد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.