1401-10-21 10:08
381
0
82900
تعارضات در منطقه آزاد برطرف شد؛

طرح جامع منطقه آزاد اینچه‌برون روی میز استاندار گلستان

استاندار گلستان از رفع تعارضات در منطقه آزاد اینچه‌برون خبر داد و گفت: به منظور تسریع در اجرای منطقه آزاد اینچه‌برون در حال تهیه طرح جامع منطقه آزاد هستیم و فاز آخر مطالعات آن در حال انجام است.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در خصوص آخرین وضعیت منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون اظهار کرد: تعارضات در داخل منطقه آزاد اینچه‌برون رفع شده است و شرکت‌هایی که در این حیطه زمین داشتند، خلع ید شده‌اند.

وی با بیان اینکه آخرین تغییرات بر اساس نظر شورای نگهبان در خصوص اساسنامه منطقه آزاد اینچه‌برون صورت گرفته است، افزود: باید هرچه سریعتر ترکیب هیئت مدیره و زمینه انتصاب مدیرعامل را فراهم کنیم.

استاندار گلستان توضیح داد: خوشبختانه منطقه آزاد اینچه‌برون یکی از مناطق آزاد است که پیش از آغاز عملیات اجرایی آن، چالش‌ها در حال مرتفع شدن است.

زنگانه بیان کرد: مرکز لجستیک اینچه‌برون در سفر ریاست محترم جمهور و با حضور مرحوم مهندس قاسمی کلنگ زنی شد و مقرر گردید از محل تهاتر نفت ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شود

به گفته وی؛ با توجه به خط آهن ایران _ ترکمنستان _ قزاقستان بهترین وضعیت ارتباطی شمال شرق کشور با کشورهای آسیای میانه و حتی روسیه از طریق مرز اینچه برون است

استاندار گلستان تصریح کرد: مسیر اینچه برون به شاهرود و از آنجا به طبس و بندرعباس بهترین، کوتاه‌ترین و اقتصادی‌ترین مسیر برای کریدور شمال به جنوب است که می‌تواند به اقتصاد و تجارت کشور کمک کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.