1401-11-19 07:19
816
0
83460
فعال رسانه‌ای گلستان:

ضرورتی که همچنان در سایه قرار دارد

یک فعال رسانه‌ای گلستان گفت: لزوم پایبندی بر اصول حرفه‌ای در همه ابعاد از فعالیت‌های رسانه‌ای، ضرورتی که همچنان در سایه قرار دارد.

محمدرضا بهرامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما با اشاره به نقش جشنواره ابوذر در رشد و جهت‌دهی رسانه‌ها و اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: این جشنواره تخصصی توانسته است موجبات هم‌افزایی و تقویت ظرفیت‌ها و نیز ارتقای کیفی تولیدات رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی‌ شود.

وی ادامه داد: این رویداد رقابتی توانسته است توانمندی‌ها و نوآوری‌های محتوایی، سخت‌افزاری و عملکردی حوزه رسانه‌ها و مطبوعات در استان را شناسایی و تبیین کند.

این کنشکر فعال رسانه‌ای گلستان تصریح کرد: جشنواره ابوذر در گلستان توانسته است جایگاه مناسبی در حوزه رسانه و فعالان رسانه‌ای استان پیدا کند. 

بهرامی اضافه کرد: این جشنواره با بهره‌گیری از قابلیت‌‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی در بخش‌‌ها و محورهای متنوع توانسته است نسبت به تعمیم و تعمیق آنها تلاش مجدانه‌ای صورت دهد.

فعال رسانه‌ای استان گفت: البته بالندگی و ایجاد رقابت سالم برای تعالی‌بخشی حرفه‌ای رسانه‌های ارزشی نیز مدنظر مجریان این جشنواره بوده است.

بهرامی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها برای اینکه به رسالت خطیر خود جامه عمل بپوشانند باید در مسیر و عنوان همین جشنواره گام بردارند، یعنی شخصیت جامع ابوذر غفاری در صدر اسلام باشد.

بهرامی اظهار کرد: هشتمین جشنواره استانی ابوذر در حالی به سرانجام رسید که با کمی دقیق شدن به بیانیه هیات داوران جشنواره‌، لزوم پایبندی بر اصول حرفه‌ای در همه ابعاد از فعالیت‌های رسانه‌ای، احساس می‌شود؛ ضرورتی که متاسفانه همچنان در سایه قرار دارد.

وی تاکید کرد: موثرترین راه برای خروج از وضعیت کنونی، پرداختن به مباحث آموزشی است.

نفر برتر این جشنواره تصریح کرد: ضرورت برگزاری نشست نقد و بررسی جشنواره با حضور داوران و صاحب نظران در اولین فرصت ممکن، از الزامات غیر قابل انکار و یقینا راهبردی برای تعالی بخشی دوره‌های بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.