1401-10-18 11:18
834
1
82873
مدیریت درست و جهادی کارساز می‌شود؛

شگفتانه مسئولان دولتی در آق‌قلا/ گره 30 ساله مسکن کارکنان جهاد کشاورزی باز می‌شود

گره تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی آق‌قلا با شگفتانه مسئولان دولتی باز شد، این پروژه حدود 30 سال به علت اختلاف سلیقه‌های کارشناسی معطل مانده بود و حالا در سایه وحدت و همدلی به نتایج خوبی رسیده و کلنگ این پروژه در دهه فجر به زمین خواهد خورد.

به گزارش گلستان ما، داشتن مسکن حق هر فرد و خانواده ایرانی است، اصل 43 قانون اساسی نیز نسبت به تامین مسکن بعنوان مهمترین نیاز اساسی جامعه تاکید شده است، در این زمینه دولت تلاش می‌کند تا در کنار مردم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف نسبت به تامین مسکن همه اقشار جامعه گام بردارد.

مسئولان می‌گویند؛ خلاء اصلی تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی آق‌قلا بالاخره بعد از 30 سال با وحدت و هم‌افزایی مسئولان دولتی رفع شد این پروژه 550 عضو دارد و قرار است 2 هزار و 200 واحد مسکونی ساخته شود، جزئیات تسهیل و اجرای این پروژه از زبان مسئولان دولتی شنیدنی است.

 

گره‌ای که بعد از 30 سال با تعامل مسئولان دولتی باز شد

فرماندار آق‌قلا در خصوص آخرین وضعیت تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی گفت: این پروژه معطل مانده بعد از بیش از ۳۰ سال قرار است به نتایج خوبی برسد، گره مشکلی که با تعامل و قرار گرفتن مسئولان دولتی دور یک میز باز شد.

سلیمان هاشمی ادامه داد: تعامل و تصمیم‌گیری شورا و شهرداری در محل فرمانداری شهرستان آق‌قلا به رفع خیلی از مسائل کمک کرد، ما معتقد هستیم باید از نظر سیما و منظر شهری به آق‌قلا اهمیت داده شود، شهردار قانع شده که این اتفاق به زودی می‌افتد و مشکل برطرف شود.

وی بیان کرد: وحدت، همدلی و همکاری مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، باید حرف یکدیگر را بشنویم، بارش افکار وقتی دور میز تصمیم‌گیری نشستیم اتفاق می‌افتد.

فرماندار آق‌قلا با اشاره به اینکه اختلافات شخصی و سلیقه‌ای در موضوع این پروژه کنار گذاشته شده است، گفت: اکنون تمرکز بر روی اجرای پروژه تعاونی مسکن است و این نتیجه حاصل شده که به زودی اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

هاشمی در خصوص مسئله مالی اجرای این پروژه بیان کرد: بعد از کش و قوس‌های فراوان 16 میلیارد تومان از طرف شورا و شهرداری برای اجرای این پروژه تعهد شد همچنین عرصه‌های تجاری برای اجرای این پروژه در نظر گرفتند و توافق شد که 6 دهنه مغازه را تعاونی جهاد کشاورزی در اختیار شهرداری قرار دهند.

بنیاد مسکن و بخش خصوصی ورود کنند

مدیرعامل شرکت مسکن بازنشستگان جهاد کشاورزی گلستان گفت: خلاء اصلی تعاونی مسکن بالاخره بعد از 30 سال با وحدت و هم‌افزایی مسئولان دولتی رفع شد این پروژه 550 عضو دارد و قرار است 2 هزار و 200 واحد مسکونی ساخته شود.

عیدمحمد فاروقی بیان کرد: بعد از اینکه توافق اجرای پروژه در شورا به تصویب برسد، مجمع را برگزار می‌کنیم و هر مصوبه‌ای که مورد توافق قرار گرفت عملیاتی خواهد شد، انتظار است با ورود بنیاد مسکن و بخش خصوصی مسائل به خوبی پیش برود.

وی گفت: قبل از هاشمی فرماندار آق‌قلا وضعیت این پروژه در یک سطح باقی مانده بود، در آخرین جلسه‌ای که تفاهم طرفینی با شهرداری صورت گرفت انتظار داریم که این پروژه تسهیل و تسریع شود.

فاروقی با بیان اینکه چالش اصلی پروژه مسکن بر روی اختلاف کارشناسی بود، اظهار کرد: جهاد کشاورزی وظیفه خود را در این پروژه انجام داد امیدواریم شورا سریعتر روند اجرای پروژه را تصویب و نتیجه را به فرمانداری ارسال کند تا پایان این قصه تعیین تکلیف شود، بحث‌های تفکیک و واگذاری انجام بگیرد و دهه فجر خبر خوش آغاز عملیات اجرایی این پروژه شنیده شود.

کلنگ‌زنی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی آق‌قلا در دهه‌فجر

رئیس شورای شهر آق‌قلا نیز ابراز امیدواری کرد این پروژه در دهه فجر به مرحله کلنگ‌زنی خواهد رسید و گفت: این پرونده در حال بررسی در شورای اسلامی شهر آق قلا است و پنج عضو دیگر شورا باید نظرشان را در این زمینه بدهند.

جلال‌الدین آتابای افزود: قطعاً به زودی اجرای این پروژه در شهرستان استارت می‌خورد، خیالتان راحت باشد، ما در قبال مردم متعهد شدیم، بعد از بررسی موارد، اجرای پروژه را در این شهرستان پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.