1401-05-11 14:07
472
0
81037
گلستان میزبان شهدای خان طومان؛

«سیمرغ شهادت» در گلستان از آشیانه «محرم» پر گشود

گلستان میزبان پنج شهید خان طومان شد و این مسئله باعث شده که گلستانی ها در فضای حقیقی و مجازی هر یک به گونه‌ای ابراز ارادت خود را به شهدای مدافع حرم نشان دهند.

به گزارش گلستان ما؛ عطر عاشقی به سید سالار شهیدان در گوشه گوشه شهر و دیار گلستان می پیچد و در این ایام گلستانی ها مهمانی لاله ها را دارند.

افرادی از جنس آفتاب که تن به خاک دادند و ابولفضلی در برابر دشمن غدار ایستادند و اجازه ندادند بار دیگر اصحاب و محبین اهل البیت (ع) شرمنده سید سالار شهدا شوند و چه تقارن زیبایی که در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی سفره مهمانی خدا در محرم به روی گلستانی ها باز شده است.

گلستانی ها که با چهار هزار شهید ارادت خود را به انقلاب و اسلامی که برای پاسداریش خون عزیزترین انسان های کره خاکی ریخته شده نشان داده است این بار میزبان شهدای خانطومان هستند، اینجا دیاری است که سربازی امام زمان (عج) را می کنند، شهر مومنین است و امروز همه برای ابراز ارادت به شهدایی که خادمی حرم اهل البیت (ع) را کردند ایستادند.

پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم از استان‌های مازندران، البرز و فارس با نام‌های سردار شهید «عبدالله اسکندری»، سردار شهید «رحیم کابلی»، شهید والامقام «مصطفی تاش موسی»، شهید والامقام «محمد امین کریمیان» و شهید والامقام «عباس آسمیه»، از طریق تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه شناسایی و تایید شده  و پیکرهای مطهر این شهدای والامقام به میهن اسلامی بازگشت امروز پس از آنکه به تربت امام رضا (ع) متبرک شدند وارد استان گلستان شد.

حضور این شهدا گلستانی ها را بیش از گذشته دل تنگ سردار دلها کرده است، این روزها هر کسی به شکلی ارادت خود را به شهدای خان طومان و سردار رشید اسلام شهید سلیمانی نشان می دهد، برخی هشتگ می زنند و برخی پروفایل هایشان را تغییر می دهند و برخی فیلم هایی مصاحبه با خانواده شهدا را بازنشر می کنند، دلها محیای استقبال از سرداران این روزهای جبهه انقلاب است که برای صیانت از اسلام چیزی کم نگذاشتند.

 امروز گرگانی ها ساعت یک  و همزمان با نماز ظهر و عصر از حسینیه عاشقانه ثارالله به استقبال پنج تن از شهدای خان طومان رفتند و بار دیگر از معراج شهدای گرگان صحفه ای از  ارادت مردم این دیار به شهدا به ثبت شد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.