1401-06-23 19:03
507
0
81540
استاندار گلستان مطرح کرد؛

سیر تا پیاز توجه دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش گلستان/ سرمایه‌گذاری 744 میلیارد تومانی برای آینده‌سازان

استاندار گلستان گفت: در یک سال گذشته بیش از ۷۴۴ میلیارد تومان اقدامات متنوع در ۶ حوزه آموزش و پرورش در گلستان ارائه شده که باید تبیین شود

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه امروز در آیین توزیع تجهیزات آموزشی و گرمایشی اظهار کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به ارائه خدمت در حوزه آموزش و پرورش دارد و امروز مفتخریم که در یک سالگی دولت اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی افزود: در یک سال گذشته بیش از ۷۴۴ میلیارد تومان اقدامات متنوع در ۶ حوزه آموزش و پرورش در گلستان ارائه شده که باید تبیین شود

استاندار گلستان با بیان اینکه باید اقدامات صورت گرفته برای مردم به درستی بیان شود، گفت: مردم از اقدامات ارزشمند صورت گرفته آگاهی یابند.

زنگانه با اشاره به اینکه ارتقا سهم تعلیم و تعلم نقش ویژه ای در آبادانی کشور دارد، ابراز کرد: گلستان پایلوت دو طرح ارزشمند نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) و پرورش اوان کودکی (پاک) است و بر این باوریم که برای ساختن جامعه باید از دوران کودکی اهتمام داشت.

به گفته وی؛ این تجهیزات به ارزش ۸۵ میلیارد تومان شامل میز و صندلی، کامپیوتر، اسپیلت و تجهیزات تاسیساتی هستند که در ۱۴ شهرستان استان در آستانه بازگشایی توزیع می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.