1401-03-28 13:36
1223
0
80494

«سلام فرمانده» به استادیوم آزادی گرگان رسید/ اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی در 30 خرداد

دهه نودی‌های شهرستان گرگان با اجرای سرود «سلام فرمانده» در یک اجتماع بزرگ خانوادگی با امام زمان(عج) تجدید بیعت می‌کنند.

به گزارش گلستان ما، سرود سلام فرمانده با حضور دهه نودی ها و منتظران ظهور امام زمان (عج) در استادیوم آزادی گرگان با حضور خواننده این اثر ابوذر روحی برگزار می‌شود.

این اجتماع بزرگ همخوانی روز دوشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ پیش بینی شده است، در این مراسم حاج مهدی مختاری یکی از مداحان اهل بیت (ع) نیز حضور دارند، تشکل های مردمی و اداری در برگزاری این اجتماع مشارکت خواهند داشت. پیشتر اعلام شده بود این اجتماع بزرگ در چهارراه شهدا شهرستان گرگان برگزار شود که مکان آن تغییر پیدا کرد.

دهه نودی‌ها خار چشم ضدانقلاب شدند

نسل نودی‌ها با سلام فرمانده پیش از آنکه سن و سالی در این دنیا پیدا کنند خار چشم ضدانقلاب شدند. نسلی که در کودکی با اشک چشم «سلام فرمانده» خواند و آرزوی حاج قاسم شدن برای امام زمانش کرد. تجمع بزرگ ورزشگاه آزادی هم قاب ماندگار این نسل شد تا عصبیت ضدانقلاب از این ماجرا بیشتر شود. شعر و شوری که نسل نوجوان را به ایستادگی در راه ارزش های انقلاب اسلامی فرا میخواند.

نماهنگ «سلام فرمانده» به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید نعیمی، شعر سید مهدی بنی هاشمی، موسیقی و تنظیم مهیار طالبی، کارگردانی مهران به نهاد، نوای ابوذر روحی با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان توسط گروه سرود «ماح (ملت امام حسین)» متشکل از گروه‌های ۳۱۳ نفره ای از استان‌های قم و گیلان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.