1401-12-19 07:35
2520
0
83993
تلاش برای رفع عقب ماندگی‌های مراوه‌تپه؛

سرانه اعتباری در مراوه‌تپه ۷ برابر مرکز گلستان شد

استاندار گلستان گفت: در راستای محرومیت‌زدایی در سال جاری سرانه اعتباری هر شهروند مراوه تپه ۷ برابر هر شهروند مرکز استان بوده است.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه با اشاره به تلاش برای رفع عقب ماندگی‌های مراوه‌تپه اظهار کرد: تلاش ما رفع عقب‌ماندگی‌های شهرستان مراوه تپه است و در این راستا در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: در راستای محرومیت‌زدایی در سال جاری سرانه اعتباری هر شهروند مراوه تپه ۷ برابر هر شهروند مرکز استان بوده است.

استاندار گلستان بیان کرد: تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد تومان در حوزه‌های آب شرب، بهداشت و آموزش در سال ۱۴۰۱ برای شهرستان مراوه تپه اختصاص یافته و به دنبال رفع عقب‌ماندگی‌های تاریخی شهرستان هستیم.

زنگانه گفت: در مصوبات سفر، بودجه‌های سنواتی، اعتبارات عمرانی توجه خوبی به شهرستان مراوه تپه شده و تلاش ما ارتقا سطح برخورداری مردم این شهرستان است.

وی توضیح داد: مطالبه گری مصوبات سفر باید از سوی مدیران شهرستانی و علما و نخبگان مراوه تپه ادامه داشته باشد چراکه این مصوبات از سال ۱۴۰۱ تا سال ۱۴۰۳ باید به صورت کامل اجرایی شوند.

استاندار گلستان گفت: در راستای حاکمیت حکمرانی محلی و رفع تمرکز زدایی فرماندار شهرستان را مسئول پیگیری تسهیلات فنی اعتباری دستگاه ها، اعتبارات تبصره ۱۶، اعتبارات تبصره ۱۸ و اعتبارات تسهیلات سفر قرار دادیم تا فعالان اقتصادی به صورت مستقیم بتوانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.