1401-08-11 11:27
731
0
82077
به میزبانی گلستان آغاز شد؛

رقابت 226 دانش‌آموز از 29 استان در بیست و هفتمین کنگره قرآنی سمپاد

عباس توسن از آغاز رقابت 226 دانش‌آموز پسر از 29 استان کشور در بیست و هفتمین کنگره قرآنی سمپاد به میزبانی استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، عباس توسن رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: در این مرحله از مسابقات 226 دانش‌آموز پسر سمپادی از 29 استان کشور در گرگان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در رشته‌های «حفظ»، «حفظ ويژه»، «قرائت» و «مفاهيم» قرآن کریم در بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم که به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است؛ با هم به رقابت می پردازند.

توسن بیان کرد: در بخش آوایی این مسابقات 90 نفر از دانش آموز پسر مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در دوره های تحصیلی اول و دوره دوم متوسطه و در رشته‌هاي «حفظ»، «حفظ ويژه»، «قرائت» شرکت خواهند کرد.

وی گفت: همچنین در این دوره از مسابقات، دانش آموزان شرکت کننده در رشته «مفاهيم» می توانند در یکی از محورهای «تمدن‌سازی» و «خودباوری» ثبت نام کرده و آثار خود را در سه قالب «ساخت کلیپ»، «تهيه پادکست (پادپخش)» و «طراحي اینفوگراف (اطلاع‌نگاشت)» ارائه دهند. در این بخش 126 دانش‌آموز با هم رقابت می‌کنند.

توسن برگزاری مسابقات قرآنی را با هدف شناسایی و گزینش دانش آموزان برگزیده در رشته های مختلف قرآنی در مدارس سمپاد برشمرد و ابراز کرد: در راستای تقویت انس با قرآن در دانش آموزان و توسعه و تقویت مهارت های سواد قرآنی میان آنان، در رشته‌های «حفظ»، «حفظ ويژه»، «قرائت» و «مفاهيم» قرآن کریم برنامه‌ریزی و اجرا می شود.

به گفته وی؛ این مسابقات با حضور دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در دوره های تحصیلی اول و دوره دوم متوسطه در دو بخش پسران (11 الی 13 آبان) و  دختران (18 الی 20) آبان 1401، به میزبانی استان گلستان و در شهرستان گرگان برگزار می شود.

گفتنی است؛ اختتامیه این دوره از مسابقات در روز جمعه 13 آبان ماه برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.