1402-02-14 09:09
289
0
84802
جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس:

رفع تصرف ۱۳۰ هزار متر اراضی ملی در گنبدکاووس

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف ۲ فقره زمین‌خواری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان به مقدار ۱۳۰ هزار متر مربع خبر داد و گفت: ارزش اراضی ملی رفع تصرف شده ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش گلستان ما، به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی گنبدکاووس، سرهنگ "نادعلی صادقی" اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف ۲ فقره زمین خواری در سطح شهرستان شدند.

وی افزود: پس از کسب مجوز قانونی، ماموران به همراه نمایندگان اداره منابع طبیعی از محل‌های مورد نظر بازدید کردند که طی آن مشخص شد متهمان ۱۳ هکتار از اراضی ملی را تصرف کرده‌اند.

سرهنگ صادقی اضافه کرد: در ارتباط با ۲ فقره زمین خواری در گنبدکاووس ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری هفت سارق سابقه دار توسط ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان در تحقیقات مقدماتی به ۴۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در اجرای طرح امنیت اجتماعی هم ماموران انتظامی گنبدکاووس در پاکسازی هفت پاتوق که محل تجمع مجرمان و معتادان بود، ۱۷ خرده فروش موادمخدر و ۶۴ متهم تحت تعقیب دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتهای پیام/4204

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.