1401-09-27 07:34
450
0
82654
استاندار گلستان:

دولت سیزدهم به بلاتکیلفی پروژه‌های راه گلستان پایان داد

استاندار گلستان از اجرای روگذر تقاطع غربی علی‌آباد کتول که از سال ۱۳۹۲ بلا تکلیف مانده بود خبر داد و گفت: تعریض محور بندرترکمن به آق‌قلا که به جاده مرگ شهرت یافته بود همچنین احداث ۶ دوربرگردان ایمن در نقاط حادثه‌خیز استان با اعتباربخشی دولت سیزدهم سامان یافت.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه در آیین گرامیداشت هفته راه ها، حمل نقل و رانندگان که با حضور دکتر آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه راه ها، حمل نقل و رانندگان شریف استان اظهار کرد: بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان شامل ۹۰۰میلیارد تومان در حوزه تکمیل پروژه های راه های استان و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه قیر بوده است.

به گفته وی؛ اعتبارات حوزه راهداری از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۹۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ارتقا یافته و همچنین در سفر رئیس جمهور نیز ۲۶۹ میلیارد تومان مصوبه برای این حوزه در نظر گرفته شد که در تخصیص اول ۱۵ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱بیش از ۴۴ میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است.

استاندار گلستان از اجرای روگذر تقاطع غربی علی آباد کتول که از سال ۱۳۹۲ بلا تکلیف مانده بود خبر داد و افزود: احداث پل ورودی کلاله که از سال ۱۳۹۸ بلا تکلیف مانده بود، تعریض و آسفالت محور بندر ترکمن به آق‌قلا که به جاده مرگ شهرت یافته بود، در دولت سیزدهم سامان گرفت.

زنگانه بیان کرد: احداث و بهینه سازی ۶ دوربرگردان ایمن در نقاط حادثه خیز استان، تکمیل ۲.۲ کیلومتر روشنایی جاده ها و پیشرفت ۸۰درصدی ۱۹.۶ کیلومتر روشنایی مسیر های جاده ای که پیش از این حتی تیر چراغ برق نیز نداشتند، همه در عمر کوتاه دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه باید در مسیر پیشرفت و رشد استان اختلافات را کنار بگذاریم، ابراز کرد: هر گاه همه با هم متحد و یک صدا شده ایم ، پیشرفت استان را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.