1401-04-15 23:11
887
0
80713
یادداشت/ احسان یلمه

«دهیاران» طلایه‌داران آبادانی و پیشرفت روستا هستند/ ضرورت تعامل سازنده مدیران با دهیاران

دهیاران در کنار تلاش های شبانه روزی اعضای شورای اسلامی خود در خط مقدم خدمت به مردم و حل و فصل انبوه مشکلات جامعه روستایی قراردارند.

به گزارش گلستان ما، مقام معظم رهبری مد ظله العالی می‌فرمایند «بی تردید برترین و جاودانه ترین پاداش ها همانا خشنودی خداوند سبحان و آرامش وجدانی است که در سایه خدمت صادقاته و تلاش خداپسندانه حاصل می شود».

دهیاران در کنار تلاش های شبانه روزی اعضای شورای اسلامی خود در خط مقدم خدمت به مردم و حل و فصل انبوه مشکلات جامعه روستایی قراردارند و همواره سعی بر آن داشته تا با برنامه ریزی و تعامل با دستگاههای اجرایی شهرستان در راستای توسعه و آبادانی روستاها گام بردارند.

تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از همت و همکاری انسانهای متعهد و وارسته ای است که به قصد یاری و با خلوص نیت همواره در اعتلای جایگاه رفیع آن و ارزشهای والای انسانی و اسلامی کوشیده اند و بی تردید پویندگان این طریق نیکو شایستگان ماندگارند.

مدیر ارشد روستا، برخاسته از بطن جامعه روستایی، آشنا به ویژگی های محلی، آداب و رسوم، پیشینه و سوابق اجتماعی روستا، هماهنگ کننده و تسهیل گر ارتباط حاکمیت و مردم، ترسیم کننده بهترین نوع ارتباط در جامعه روستایی، بازوی اجرایی شوراهای اسلامی در عمران و آبادانی روستاها و بسیاری خصایص دیگر از ویژگی های خادمینی می باشد که با همه ظرفیت و توان می کوشند تا روستائیان از رفاه و آسایش حداکثری برخوردا بوده و در عین حال به توسعه پایدار روستا و تقویت معیشت مردم عمیقاً می اندیشند.

لذا در این باره چهاردهم تیر ماه روز دهیار مصادف با سالروز تصویب تاسیس دهیاریهای خودکفا بوده و خوشبختانه با تصویب این نهاد شاهد اتفاقات فرخنده ای در عرصه مدیریت روستایی و تقویت مدیریت محلی در سطوح مختلف بوده ایم.

از آنجایی که بی شک این تلاش ها توانسته چهره حقیقی مدیریت نوین روستایی، پیشرفت ها و دستاوردهای حاصل از آن را برای همگان به خوبی به تصویر بکشد زحمات این عزیزان ستودنی بوده، جا دارد که این مناسبت را به دهیاران عزیز تبریک عرض نموده و امید است در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عمران و آبادانی روستاها موفق و موید باشند.

یادداشت: احسان یلمه
فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.