1401-10-24 11:10
4960
2
82932
معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

دشمن در جنگ شناختی به دنبال تصرف مغزها و قلب‌هاست

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چه از مبداء انقلاب جلو آمدیم دشمن در جنگ شناختی بیشتر سرمایه‌گذاری کرده است، هدف از سرمایه‌گذاری در جنگ رسانه‌ای تصرف مغزها، دلها و قلب‌هاست.

به گزارش گلستان ما، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه جهاد تبیین در گرگان اظهار کرد: یکی از میادین جهاد که همواره وجود دارد و همچنان بر اهمیت افزوده می شود جهاد تبیین و روشنگری است جهاد تبیین و روشنگری هرگز تعطیل نمی شود.

وی افزود: کسانی که امروز به عنوان هدایتگر سیاسی در میدان حضور دارند کسانی هستند که در خط مقدم در حال مبارزه با دشمن هستند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جنگ میان جبهه حق و باطل یک جنگ مستمر و تمام نشدنی است در بیانات مقام معظم رهبری هم دیدیم چه فرمودند: جبهه استکبار دشمنی میکند تا جایی که امید داشته باشد و زمانی که دشمن امید داشته باشد به ضربه زدن، ایجاد مزاحمت کرده و دست از دشمنی خود بر نمی دارد.

جوانی تصریح کرد: دشمنان و قلدران عالم هر آنچه که داشتند خرج کردن برای ساقط کردن جمهوری اسلامی، اما نتوانستند. اینکه بیش از ۴۰ سال در مقابل مجموعه‌ای از فشارها توطئه‌ها و فتنه ها بایستد و مقاومت کند و دشمن را متوقف کند، آن را در افول و افت قدرت قرار می‌دهد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: افتخار بزرگ زمینه سازی ظهور و پی ریزی تمدن نوین اسلامی نصیب ملت ایران خواهد شد و این نگاه مقام معظم رهبری است که اگر شما ثابت قدم باشید و بر موضع حق پافشاری کنید پیروز هستید.

این مقام مسئول بیان داشت: یکی از میادین جهاد که همواره وجود دارد و همچنان بر اهمیت افزوده می شود جهاد تبیین و روشنگری است. جهاد تبیین و روشنگری هرگز تعطیل نمی شود ممکن است فشارها و تحریم های دشمن روزی کاهش پیدا کند اما آن چیزی که همیشگی است جنگ روانی و تبلیغات دشمن است.

وی عنوان کرد: ثقل جنگ ترکیبی جنگ شناختی است. تمرکز راهبردی دشمن در جنگ ترکیبی جنگ شناختی است. هدف از جهاد تبیین جلوگیری از گمراهی است و این را در صدر اسلام در مقاطع مختلف دیدیم و می توان گفت بزرگ پرچمدار جهاد تبیین در اسلام حضرت صدیقه طاهره(س) دختر پیامبر اسلام(ص) می باشد.

جوانی بیان داشت: امروز رهبر حکیم انقلاب اسلامی بر موضوع جهاد تبیین تاکید خاصی دارند نکته‌ای که هادیان سیاسی تحلیلگران و صاحبنظران باید به آن توجه خاص داشته باشند. همانطور که ۱۹ دی در بین مردم قم فرمودند: جهاد تبیین را تاکید کردم و باز هم تاکید می‌کنم امروز دشمن در راس دشمنی هایش تبلیغات را قرار داده چون دشمن میادین مختلفی را آزموده و شکست خورده است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اذعان داشت: هرچه از مبدا انقلاب به جلو آمدیم دشمن به جنگ شناختی خود افزوده است و سرمایه گذاری را بیشتر کرده است. هدف از سرمایه گذاری در جنگ رسانه‌ای و اندیشه‌ها، تصرف مغزها، دلها و قلب هاست.

وی گفت: حضرت آقا فرمودند: دشمن با تبلیغات، ملت ما را در یک محاصره تبلیغاتی قرار داده است و از آن هدف دارد، در موضوع جمهوری اسلامی هدفش از این محاصره تبلیغاتی ایجاد فضای منفی و نگاه منفی در جامعه خصوصاً در میان جوانان نسبت به اصل نظام، انقلاب امام و رهبری، روحانیت، سپاه و بسیج و همه عوامل و عناصر نگهدارنده انقلاب است.

این مقام مسئول افزود: دشمن می‌خواهد کاری کند که جوان ایرانی را نسبت به نظام سیاسی و امام و رهبری بدبین و نسبت به کشور بی اعتماد کند.دشمن اگر به جنگ شناختی روی آورده به خاطر این است که نگران است و هرچه می گذرد نگرانی آنها بیشتر می شود و می گویند در مقابل جمهوری اسلامی ایران زمان برای ما از دست رفته است.

جوانی افزود: رابطه قلبی بین مردم و ولایت رمز موفقیت ما در مقابل هجمه های دشمن است برای مقابله با جنگ شناختی باید جهاد تبیین را انجام داد و در این راه کار اصلی هادیان سیاسی جهاد تبیین است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طراحی دشمن در اغتشاشات اخیر براندازی نظام بود، آنها دنبال بهانه ای بودند که کار خود را در ایران شروع کنند و مملکت را به آشوب بکشند و در این مسیر برای اینکه دشمن دیگر نتواند در نقشه های خود موفق شود راهش آگاه‌سازی است.هادیان سیاسی امروز جهادگران عرصه طبیعی هستند و راه پیروزی ما در این جهان این است که حق آن را ادا کنیم مجاهد فی سبیل الله رمز موفقیت خود را توسل و توکل میدانند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.