1400-11-08 14:20
439
0
78349
امام جمعه گرگان:

دست‌هایی در تلاش برای ترمیم نظام بی‌کفایت شاهنشاهی است

امام جمعه گرگان گفت: در هفته‌های اخیر دست‌هایی در بیرون و درون کشور تلاش مردند تا نظام شاهنشاهی بی‌کفایت و ظالم را ترمیم کنند.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با تاکید بر اینکه دشمنان هرگز به آرزوهای واهی خود دست نخواهند یافت، اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی و دیگر مستکبران بدانند در باتلاق یمن دفن می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان این که عده‌ای سعی دارند چهره رژیم خبیث و منحوس پهلوی را تطهیر کنند، گفت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی نباید تحت تاثیر فضای مجازی و حرف‌های بیگانگان قرار بگیرند.

وی ابراز کرد: دست‌هایی از داخل و بیرون تلاش می‌کنند با تعریف از پهلوی اول و دوم، چهره خوبی از آنان نشان دهند و چهره رژیم شاهنشاهی را مقبول کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نسل‌ جدید باید بداند که رژیم شاهنشاهی پهلوی از فرق سر تا ناخن پا نوکر و در اختیار آمریکا و اروپایی‌ها بود.

وی افزود: هر چند در کشور مشکلاتی داریم اما مثل رژیم گذشته وطن‌فروش و نوکر نیستیم.

نورمفیدی افزود: عده‌ای سعی دارند مردم را نسبت به گذشته خوش‌بین کنند و مردم نتیجه بگیرند که این انقلاب کاری نکرده، اما آنان که در گذشته وضعیت را دیدند، باید شرایط را برای نسل‌ جدید بازگو کنند.

امام جمعه گرگان گفت:  هفت کشور صنعتی دنیا با داشتن دانش‌های راهبردی در مسایل مختلف، نمی‌خواهند کشور دیگری به آن دست یابد و تلاش دارند کشورها زیر سلطه آنان قرار گیرند اما ایران با دانش بومی و جوانان توانمند به آن دانش‌ها و حتی نانو دست یافته و این رشد ایران برای آنها نگرانی ایجاد کرده است.

نماینده مردم‌ گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این هفت کشور می‌خواهند با دانش خود، منشا قدرت و ثروت باشند و از طریق آن سلطه ایجاد کنند، به همین خاطر برخی از آنان تلاش دارند جلوی دانش هسته‌ای ایران در هر زمینه‌ای را بگیرند.

وی با اشاره به ائتلاف امارات، عربستان، آمریکا و اسراییل گفت: بدون شک هیچ تجاوزی بدون جواب نخواهد بود، حال که یمن جواب این تجاوزها را داده، آنان به شدت حملات خود افزوده و بیش از ۶۰ نفر کودک و زن و غیرنظامی را به شهادت رسانده و عده زیادی را هم مجروح کردند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: وظیفه جامعه جهانی به خصوص کشورهای اسلامی در برابر این تهاجمات علیه مردم فقیر و بیچاره یمن سکوت نیست، بلکه یمن‌ها امروز نیاز به پشتیبانی امت اسلامی دارند.

وی با اشاره به اقتدار و پیشرفت انقلاب اسلامی افزود: جوانان و دانشمندان ایرانی موفق شدند به علوم و فنون راهبردی که تاکنون در اختیار هفت یا هشت کشور جهان قرار داشت، برسند.

امام جمعه گرگان افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان تلاش کردند تا گرفتاری‌های زیادی را به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کنند و جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.

نورمفیدی گفت: در هفته‌های اخیر دست‌هایی در بیرون و درون کشور تلاش مردند تا نظام شاهنشاهی بی کفایت و ظالم را ترمیم کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: آنها می‌خواهند چهره پلید رژیم شاهنشاهی را در نزد مردم ترمیم کنند و ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

نورمفیدی اضافه کرد: آنهایی که انقلاب را تجربه کرده‌اند از اوج بی کفایتی و ستمگری رژیم ملعون شاهنشاهی مطلع هستند اما شاید نسل سه و چهار در این خصوص تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار بگیرند.

امام جمعه گرگان گفت: فساد در رژیم شاهنشاهی چنان ریشه دوانده بود که درباریان و نزدیکان شاه ملعون مشغول قاچاق مواد مخدر به سایر کشورها بودند و دغدغه‌ای برای حل مشکلات مردم نداشتند.

وی همچنین به بمباران‌های اخیر رژیم سعودی و هم‌پیمانان منطقه‌ای این رژیم به مردم بی دفاع و مظلوم یمن اشاره کرد و افزود: ملت‌های اسلامی باید برای دفاع از مردم مظلوم یمن فریاد پشتیبانی سر دهند.

نورمفیدی افزود: آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی و دیگر مستکبران عالم بدانند که در باتلاقی یمن دفن خواهد شد و هرگز به آرزوهای واهی خود دست نخواهند یافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.