1400-08-04 12:49
830
0
76730
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان: 

مشکلات گلستان با گفتمان سازنده پیگیری شد

مکتبی گفتمان سازنده را از مهمترین رویکردهای مسئولان استان دانست و گفت: در مسیر حل مشکلات استان گلستان با گفتگو اقدام می کنیم و با این گفتمان توانستیم دو انتخابات را در سایه سیل و کرونا و در سال اخیر تحریم و کرونا برگزار کردیم که با مشارکت بیش از 60 درصد شهروندان محقق شد.

به گزارش گلستان ما، احسان مکتبی ظهر امروز در آیین معارفه استاندار گلستان اظهار کرد: در ایام وحدت شاهد آن هستیم سیاست مدار حق گرا هادی حق شناس جای خود را به مدیر متخصص و شریف علی محمد زنگانه می سپارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: وظیفه اصلی وزارت کشور حفظ امنیت و برگزاری انتخابات است و در این مسیر اصلی ترین ماموریت ما ارائه خدمت صادقانه به همه شهروندان بوده و است.

مکتبی یادآور شد: در مسیر حل مشکلات استان گلستان با گفتگو اقدام می کنیم و با این گفتمان توانستیم دو انتخابات را در سایه سیل و کرونا و در سال اخیر تحریم و کرونا برگزار کردیم که با مشارکت بیش از 60 درصد شهروندان محقق شد.

وی افزود: با همدلی و همراهی استاندار محترم و همکاری فرمانداران شاهد آن بودیم که جزو 6 استان برتر در حوزه میزان مشارکت در انتخابات باشیم و کمترین اعتراض با توجه به تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان در استان شاهد بودیم.

این مقام مسئول بیان کرد: با حضور فعال 50 سمن و تشکیل خانه احزاب سند همراهی برای استان گلستان در تشکل های مدنی ما به شمار می رود.

مکتبی یادآور شد: در استان گلستان اگر آرامشی وجود دارد مدیون همه بزرگان قومی ترکمن، شیعه و فارس و همه لایه های اجتماعی مانند نماینده ولی فقیه در استان گلستان و ائمه جماعات و روحانیون است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.