1401-07-17 12:46
514
0
81795
مدیر حوزه‌های علمیه کشور مطرح کرد؛

خشم استکبار جهانی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی/ با وحدت و اتحاد از شرایط سخت عبور می‌کنیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با خشم و نفرت به اتفاقات ایران خیره شدند و پیشرفت‌های کشورمان را نمی‌توانند تحمل کنند برای همین جنگ ترکیبی و پیچیده‌ای علیه نظام اسلامی آغاز کردند.

به گزارش گلستان ما، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جشن میلاد رسول اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت که با حضور علمای شیعه و سنی در آق‌قلا برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانست نشانه‌های کامل به روز دین توحیدی را در کشور اجرا کند، لذا دشمنان اسلام تمرکز خود را برای خاموش کردن چراغ دین که جمهوری اسلامی عرضه کرده گذاشتند اما کور خواندند.

وی با تاکید بر اینکه با وحدت و اتحاد از شرایط سخت عبور می‌کنیم، افزود: هدف دشمن این است انقلاب اسلامی در دعواهای ریز و خرد مشغول شود اگر این اتفاق بیفتد مانع ایجاد تمدن سازی جهانی خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه بهترین نظام برای سعادت بشر توسط انقلاب اسلامی عرضه شده است، گفت: با وجود ظرفیت‌های عظیمی که دین اسلام دارد اما به درستی در عالم عرضه نشده و باید در این زمینه توجه بیشتری شود.

اعرافی با بیان اینکه نهضت امام خمینی (ره) دین را برای دنیا عرضه کرده است، ابراز کرد: بیش از چهار دهه است که ملت ایران زیر پرچم اسلام ناب محمدی توانسته جنگ، تحریم، ترور و توطئه‌های مختلف دشمنان را تحمل کند و همین دشمن را عصبانی کرده است.

وی از فعالیت بیش از 200 کانال فارسی زبان معاند که ارزش های انقلاب اسلامی را هدف قرار دادند خبر داد و گفت: تلاش دشمن این است که انقلاب اسلامی از بین برود غافل از اینکه نور خدا هیچ گاه خاموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.