1401-04-24 04:40
703
0
80816
استاندار گلستان مطرح کرد؛

حمایت از هنرمندان با تهیه ۳۰ سند و برنامه تحولی/ معرفی محصولات فرهنگی گلستان در سطح ملی و بین المللی

استاندار گلستان حمایت از هنرمندان و ارائه تسهیلات در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را اولویتی مهم خواند و گفت: ۳۰ سند بخشی و برنامه تحولی برای حمایت از هنرمندان تهیه شده است.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه در خصوص جزئیات مایتی از هنرمندان صنایع دستی گلستان اظهار کرد: حمایت از هنرمندان ، ارائه تسهیلات، تبلیغات و بازاریابی و تامین مواد اولیه در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مورد توجه است.

وی افزود: با توجه به تنوع قومی در استان تلاش داریم گلستان و محصولات فرهنگی آن را در سطح ملی و بین المللی بیش از پیش بشناسانیم.

به گفته زنگانه؛ تهیه ۳۰ سند بخشی با برنامه تحولی در دستور کار است و توجه به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این قالب گنجانده شده است

وی افزود: گلستان جزو ۱۰ استان برتر کشور در زمینه ظرفیت ها و پتانسیل هاست و تلاش داریم درآمد سرانه مردم استان را در افق ۱۴۰۴ به میانگین درآمد سرانه کشوری برسانیم

استاندار گلستان بیان کرد: توجه به بازارچه های صنایع دستی، تکمیل و راه‌اندازی آنها در شهرستان ها و همچنین توسعه گردشگری می تواند نقش بسزایی در ارتقا درآمدهای استان داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.