1401-10-20 18:46
413
0
82895
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

جهان تشنه معارف فاطمی است/ پیش‌بینی بیش از ۸۰ برنامه ویژه هفته زن در گلستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه هفته زن بهترین فرصت برای تبیین عظمت الگوی فاطمی است، گفت: جهان تشنه معارف فاطمی است.

حجت الاسلام رضا دیلمی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار گلستان ما برنامه‌های هفته زن و روز مادر را تشریح و اظهار کرد: هفته زن بهترین فرصت برای تبیین عظمت الگوی فاطمی است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) در همسرداری، فرزندداری، مسائل اجتماعی، دفاع از ارزش‌ها، صیانت از جایگاه رفیع امامت و ولایت، تلاش برای همبستگی و اعتصام به حبل الله یک الگوی ماندگار و بی‌بدیل برای تمام بشریت است‌.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تصریح اینکه جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است، بیان کرد: اگر نگاهی به آموزه‌های دینی و اسلامی داشته باشیم بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهمترین ارکان تربیتی در سیره تمدنی و جامعه پردازی هستند.

دیلمی با اشاره به اینکه خانواده در تراز اسلام ناب با حضور مادر انقلابی و زن انقلابی هویت و معنا پیدا می‌کند، گفت: همان مادران و شیرزنانی که امروز در قامت انقلاب اسلامی و با تأسی از سیره فاطمی بر اساس منظومه فکری مقام معظم رهبری، الگوی سوم زن را به جهانیان معرفی کردند.

وی تاکید کرد: در هیچ دوره‌ای همانند امروز این همه زنان محقق، دانشمند، متفکر، ادیب، متخصص، متعهد، مجاهد، انقلابی و مومن را نداشتیم این به برکت اسلام ناب، انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا است.

دیلمی؛ روشنگری نسل جوان را یکی از موضوعات اساسی دانست و گفت: وظیفه ما است که نسبت به روشنگری جوانان و نوجوانان اهتمام کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: امروز نظام سرمایه‌داری و تمدن پوسیده جهان غرب یک برده‌داری نوین را بعد از انقلاب صنعتی شروع کرده است و جامعه زنان را تحقیر و تبدیل به کالا کرد.

دیلمی با تاکید بر اینکه کرامت، شأنیت و حرمت زن در غرب تحقیر شده است، افزود: در تمام اهداف منظومه فکری و مادی غرب رسیدن به قدرت و ثروت است. 

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.