1400-11-11 05:35
422
0
78390
رییس سازمان بسیج رسانه گلستان:

جشنواره ابوذر گلستان در ایستگاه هفتم/ مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن تمدید شد

رییس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش گلستان ما، محمدمهدی تجری با اشاره به تمدید جشنواره ابوذر اظهار داشت: پیش از این مهلت ارسال آثار امروز تعیین شده بود اما به درخواست برخی از اصحاب رسانه مهلت دریافت آثار پنج روز دیگر تمدید شد.

وی بیان کرد: خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی گلستان آثار خود را برای شرکت در این جشنواره تا پایان روز ۱۵ بهمن ماه به صورت حضوری به آدرس گرگان، میدان شهید قندهاری، جنب اداره راهنمایی و رانندگی، ساختمان امام رضا، طبقه اول، سازمان بسیج رسانه گلستان تحویل داده و یا به صورت فایل به شماره ۰۹۱۱۳۷۳۵۰۷۸ ارسال کنند.

وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره در قالب های عکس، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، مقاله، گزارش، یادداشت، مصاحبه، خبر و تیتر داوری می شود.

تجری بیان کرد: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان با رویکرد تحقق شعار سال و دولت اسلامی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه بومی به حوزه کشاورزی، دامپروری، آبزیان و محرومیت‌زدایی، تحقق دولت اسلامی با رویکرد مشارکت حداکثری و مطالبه‌گری و دولت و مجلس انقلابی از موضوعات مورد تاکید هفتمین جشنواره ابوذر استان گلستان است.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.