1401-01-30 08:00
548
0
79620
تلاش‌هایی برای تحقق مطالبه مردمی؛

ثمره تلاش دولت سیزدهم در پروژه‌ای که 16 سال خاک خورد/ اجرای پتروشیمی گلستان با 6 هلدینگ سرمایه‌گذاری

تلاش‌ها برای راه اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان که 16 سال بلاتکلیف مانده بود جزم شده است تا مردم گلستان طعم شیرین خدمت جهادی را در دولت مردمی بچشند و ثمره تلاش های دولت سیزدهم را در مقام عمل شاهد باشند در این زمینه 6 هلدینگ سرمایه‌گذاری به گلستان سفر کردند.

به گزارش گلستان ما، امید به راه اندازی پتروشیمی گلستان در دولت سیزدهم قوت گرفته است، مردم منتظرند طعم شیرین خدمت جهادی را در دولت رئیسی در بخش های مختلف بچشند، خبرهای خوبی برای اجرای پروژه ای که 16 سال بلاتکلیف مانده بود از راه رسیده و 6 هلدینگ سرمایه گذاری برای شکوفایی و تحقق این پروژه اعلام آمادگی و به استان گلستان سفر کردند.

 رییس کل دادگستری گلستان در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی گلستان گفت: در ادامه پیگیری های دادگستری استان،۶ هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری حوزه پتروشیمی به همراه گروه کارشناسی شرکت صنایع پتروشیمی ایران به گلستان سفر کردند .

حیدر آسیابی افزود: در نشستی که امروز با حضور نمایندگان این هلدینگ ها و با حضور دادستان مرکز استان، بازپرس پرونده و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در دادگستری کل استان برگزار شد ، ابعاد حقوقی و قضایی پرونده مجتمع پتروشیمی گلستان بررسی و شفاف سازی شد .

وی گفت: در این نشست مقرر شد مستندات جدید از مجتمع پتروشیمی گلستان در اختیار  شرکت های سرمایه گذار قرار داده تا پس از بررسی، برای سرمایه گذاری در پتروشیمی استان تصمیم گیری کنند.

آسیابی افزود: هلدینگ ها نظر خود را به وزارت نفت ارائه می دهند و با تایید وزارت نفت، شرکت یا شرکت های سرمایه گذار برای راه اندازی پتروشیمی استان ، معرفی خواهند شد .

آسیابی ادامه داد: رییس قوه قضاییه و رییس جمهور پیگیر حل مشکل این پروژه بوده و امیدواریم به زودی شاهد  از سرگیری عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی گلستان باشیم .

تکاپو برای راه اندازی دوباره مجتمع پتروشیمی گلستان ۲۵ آذرماه پارسال با دستور ویژه رییس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان آغاز شد و پس از آن در سفر  رییس جمهور به گلستان هم بر کمک به راه اندازی این طرح تاکید شد .

طرح مجتمع پتروشیمی گلستان از ۱۶ سال پیش تاکنون بر زمین مانده است و بیش از ۹۰  هزار سهامدار دارد .

این طرح در این سالها  فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.