1401-08-07 12:48
786
0
82030
معاون استاندار گلستان:

توانمندسازی و نشاط مردم با ریل‌گذاری‌های فرهنگی/ به افتخارات گلستان ببالیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: با ریل‌گذاری‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های خوبی در استان اجرا خواهد شد، تا در توانمندی و بصیرت مردم اتفاقات خوبی بیفتد ضمن آنکه امید و نشاط را به آنها هدیه دهیم.

سیدعلی مهاجر امروز در حاشیه آئین گلباران قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: مردم در همه شهرستانها امسال برای پاسداشت هفته فرهنگی گلستان گردهم خواهند آمد تا استفاده و بهره لازم را ببرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از گلایه‌هایی که در برگزاری این برنامه فاخر فرهنگی در استان گلستان وجود دارد تبلیغات ضعیف در معرفی سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان و بزرگداشت هفته فرهنگی است، افزود: برخی افتخارات بزرگ فرهنگی و مذهبی در گرگان مورد غفلت قرار گرفته و کمتر به آن پرداخته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان؛ تداوم حرکت‌های فرهنگی را در اثرگذاری آن موثر خواند و تصریح کرد: جای شکر دارد که مسئولان و فرهیختگان استان چند سالی به معرفی این برنامه فاخر پرداختند و به بهانه سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به این منطقه بزرگداشتی را برگزار می‌کنند.

مهاجر با تاکید بر فرهنگسازی و تبیین این برنامه در استان گفت: افتخارات مذهبی و فرهنگی باید برای اقشار مختلف بازگو شود تا همگان نسبت به آن ببالند.

وی ابراز کرد: پدر بزرگوار امام‌زمان (عج) زمانی به این منطقه آمدند و یکی از مردم اینجا که نابینا بودند را شفا داده است، هنوز برخی از مردم منطقه نسبت به این پیشینه تاریخی و مذهبی آگاهی چندانی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه برنامه های بزرگداشت هفته فرهنگی به صورت استانی پیش بینی شده است، گفت: این برنامه مهم محدود به گرگان نمی شود چراکه جرجان زمین آن زمان به جرجان معروف بوده است، با این رویکرد برنامه هفته فرهنگی برای کل استان پیش‌بینی‌شده است.

مهاجر از شکل‌گیری دبیرخانه مرکزی و دائمی در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: ایجاد یک دبیرخانه دائمی باعث می شود تا برنامه های غنی و خوبی در طول سال تبیین و پیگیری شود تا حق مطلب در این زمینه ادا شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متعددی در طول هفته پیش بینی شده است، گفت: مردم در همه شهرستانها امسال برای پاسداشت هفته فرهنگی گلستان گردهم خواهند آمد تا استفاده و بهره لازم را ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه مردم تشنه کارهای فرهنگی هستند، گفت: مفتخر هستیم که دولت ما مردمی است، مردم همواره نشان دادند ‌که جلودار موضوعات مذهبی، اعتقادی، دینی، فرهنگی و اجتماعی هستند، ما به داشتن چنین مردمی می‌بالیم و ان شاءالله بتوانیم حق این مردم خوب و بابصیرت را با برنامه‌های فاخر به نحو شایسته ادا کنیم.

مهاجر با بیان اینکه نسبت ‌به مردم بدهکار هستیم، توضیح داد: مردم همواره در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جلوتر از مسئولان بوده و هستند و ما هنوز نتواستیم به مردم برسیم.

وی گفت: با ریل‌گذاری‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های خوبی در استان اجرا خواهد شد، تا در راستای توانمندی و ارتقای سطح بینش و بصیرت مردم اتفاقات خوبی بیفتد ضمن آنکه امید و نشاط را به مردم هدیه دهیم تا حلاوت این برنامه‌ها کام شان را شیرین کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.