1400-11-08 13:48
636
0
78346
در پی بارش سنگین برف رخ داد؛

تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی محور توسکستان گرگان+تصاویر

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: بارش سنگین برف باعث مسدودی محور کوهستانی توسکستان شده است و ۶ گروه راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی محور شاهکو به چهارباغ هستند.

به گزارش گلستان ما، حجت یزدویی ضمن حضور میدانی در محور توسکستان و بازدید از مراحل بازگشایی محور مسدود شده شاهکو به چهارباغ اظهار کرد: بارش سنگین برف باعث مسدودی محور کوهستانی توسکستان شده است، عملیات بازگشایی جاده‌ها و محورهای ارتباطی اصلی این شهرستان در پی ریزش برف از صبح امروز آغاز شد و ۶ گروه راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی محور شاهکو به چهارباغ هستند.

وی تصریح کرد: حجم سنگین برف و لغزندگی محور کوهستانی چهارباغ  باعث شده این محور به طور کامل مسدود شود و امکان تردد در آن وجود نداشته باشد.

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: پلیس راه ضمن کنترل خودروها از ادامه مسیر رانندگان پس از بازگشایی بدون زنجیر چرخ خودداری خواهد کرد.

یزدویی افزود: به دلیل ورود سامانه سرد بارشی، برودت هوا، بارش برف و  بروز یخبندان  در مسیر توسکستان به شاهرود، مسیر فوق  در حال حاضر مسدود  و تا پایان عملیات برف روبی و نمک پاشی و بازگشایی کامل مسیر از کلیه شهروندان درخواست میشود از تردد به مناطق فوق و ارتفاعات بشدت پرهیز کنند.

وی از مردم خواست از سفر‌های غیر ضروری به مناطق برفی و تردد به ارتفاعات پرهیز کنند و گفت:شایان ذکر است؛ پلیس راه ضمن کنترل خودروها از ادامه مسیر رانندگان پس از بازگشایی بدون زنجیر چرخ خودداری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.