1401-10-16 16:06
1082
0
82855
استاندار گلستان مطرح کرد؛

تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های گلستان/ تصمیم‌گیری‌ برای پایان کار "مدیران ضعیف"

استاندار گلستان گفت: تلاش خادمین استان رفع عقب‌ماندگی‌های‌ دهه‌های پیشین است.

به گزارش گلستان ما، استاندار گلستان امروز در نشست با اقشار، احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان آزادشهر اظهارکرد: خادمین استان تلاش دارند عقب‌ماندگی‌های دهه‌های پیشین استان را جبران کنند و زیرساخت‌هایی را که طی سال‌های قبل باید ایجاد می‌شد را ایجاد کنند.

وی افزود: شهرستان آزادشهر همچون گرگان، گنبد و روستاهای نوار مرزی از مشکل تنش آبی برخوردار بود که خوشبختانه توانستیم اعتبارات آبرسانی آن را از ۳ میلیارد به ۴۶.۴ میلیارد تومان ارتقا دهیم و مجموع اعتبارات آب و فاضلاب استان را ۱۱ برابر کنیم و بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب هزینه شده است.

استاندار گلستان گفت: پروژه پتروشیمی گلستان در مراحل نهایی خود قرار دارد و با اجرای آن ۴۵ هزار میلیارد تومان به سرانه ناخالص استان اضافه خواهد شد.

زنگانه بیان کرد: سایت پسماند شهرستان آزادشهر و رفع مشکلات آن مطالبه به حق مردم است و از ابتدای حضور در مسیر رفع عوارض کاری که از ابتدا به غلط اجرا شده بود تلاش کردیم اما مهمتر از همه بررسی جابجایی سایت پسماند شرق استان است و یقیناً این اقدام صورت خواهد گرفت اما باید با بررسی های دقیق انجام شود.

وی گفت: در حال حاضر میزان بهره گیری بانوان در پستهای مدیریتی ۷ درصد است که این رقم باید به ۲۰ درصد ارتقا یابد در عین حال تلاش کردیم سن انتصابات را ۱۰ سال کاهش دهیم و همچنین ارزیابی مدیران در حال انجام است و پس از یک سال و نیم از فعالیت مدیریتی استان در مورد مدیران ضعیف تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.