1401-04-01 08:46
463
0
80543
رئیس کل دادگستری گلستان:

تعیین تکلیف خط و مشی پتروشیمی گلستان پس از 16 سال/ موانع قضایی و حقوقی از سر راه این پروژه برداشته شد

رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین تکلیف خط و مشی پتروشیمی استان پس از 16 سال خبر داد و گفت: موانع قضایی و حقوقی از سر راه این پروژه برداشته شده است.

به گزارش گلستان ما، حیدر آسیابی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سال جلسات دادگستری استان گلستان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: اگر مشکل پتروشیمی را حل نمی‌کردیم هیچ سرمایه گذاری جرات سرمایه گذاری در استان را پیدا نمی کرد.

وی افزود: وزارت نفت به صورت رسمی بیان کردند که هیئت مدیره فعلی پتروشیمی اعتبار لازم برای اجرای پروژه را ندارد و پس از آن با پتروشیمی کشور وارد گفتگو شدیم و ۶ هلدینگ برای پتروشیمی استان وارد گلستان شدند.
 
رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: سفر اژه‌ای به گلستان بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان آورده داشت که در قالب پروژه و برنامه‌های مختلف به استان اختصاص یافت.

آسیابی ادامه داد: رفع موانع قضایی و حقوقی پتروشیمی در استان اتفاق افتاد و وزارت نفت برای سرمایه‌گذاری پتروشیمی اعلام آمادگی کرد. معادل ۵۰ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان در پتروشیمی استان سرمایه گذاری می‌شود و یکی از هلدینگ‌های بزرگ بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این پروژه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پس از ۱۶ سال خط مشی پتروشیمی استان گلستان مشخص شده است، از جوانسازی بدنه مدیریت دستگاه قضائی استان خبر داد و این اقدام را بسیار مهم ارزیابی کرد.

این خبر تکمیل می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.