1401-02-05 07:27
1116
2
79703
رئیس سازمان بسیج اصناف گلستان مطرح کرد؛

تعلل 6 ساله کارگروه آرد و نان گلستان در اجرای یک مصوبه/ نان همچنان در تنور داغ حاشیه

رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان با انتقاد از تعلل 6 ساله کارگروه آرد و نان در اجرای یک مصوبه قانونی در استان گفت: ضوابط تعیین شده در توزیع آرد برای خبازی های گلستان رعایت نمی‌شود و نان همچنان در تنور حاشیه‌ها می‌سوزد!.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ ابراهیم مهقانی در خصوص بلاتکلیفی اجرای برخی مصوبات کارگروه آرد و نان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از سال 94 تاکنون مصوبه کارگروه آرد و نان مبنی بر تبدیل خبازی های آرد نوع یک به آرد نوع دو خاک می‌خورد و عزمی برای اجرای این مصوبه وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس مصوبه مذکور باید بیش از ۸۰ درصد خبازی‌های استان به نوع دو تبدیل می شدند اما کمتر از ۲۰ درصد این مصوبه به اجرا درآمده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان با اشاره به رعایت حاشیه سود در نانوایی‌های نوع دو ابراز کرد: با اجرای این مصوبه مشکلات فروش آرد آزاد توسط برخی از خبازی های دولتی در استان وجود نداشت.

مهقانی از شناسنامه دار شدن حمل آرد نیمه آزاد در استان توسط اتحادیه خبازان خبر داد و این اتفاق را در کاهش عرضه فروش خارج از شبکه آرد مهم برشمرد.

وی همچنین از صدور کارت بازرسی کمسیون نظارت برای ۱۲۰ بازرس همیار بسیجی از سوی سازمان بسیج اصناف و قرارگاه استانی خبر داد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده بازرسان همیار بسیجی برای نظارت هر چه بیشتر و کاهش تخلفات در این حوزه بکارگیری شدند.

مهقانی بیان کرد: بازرسان همیار بسیجی با اولویت بازرسی شبکه های تامین، تولید و نظارت بر حوزه محصولات دام و طیور، کشاورزی، کارخانجات روغن کشی، کارخانجات تولیدی خوراک های دام و طیور، مراکز تولید آرد و گندم و مراکز تولیدی وابسته به این بخش به عنوان چشم بینای ما در نظارت مستقیم هستند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.