1400-12-22 11:26
640
0
79109
مدیر تعاون روستایی استان گلستان:

تعاون روستایی به دنبال چپاول مردم نیست/ توزیع میوه شب عید از طریق ۲۸ مرکز تعاون روستایی 

به گزارش گلستان ما؛ حجت الله صالح المومنین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به فعالیت ۲۷۵  شرکت تعاونی در سطح استان اظهار کرد: ۱۱ اتحادیه شهرستانی و ۶ تعاونی استانی در سطح استان فعالین دارد و ۱۸۵ هزار نفر بهره بردار در سطح استان در این تعاونی ها فعالیت می کنند.

به گزارش گلستان ما، مدیر تعاون روستایی استان گلستان ادامه داد: دستگاه دولتی گرچه متولی میوه شب عید است ولی مباشر و مجری آن شرکت تعاون روستایی به شمار می رود.

صالح المومنین ادامه داد: ۲۱۰ هزار تن ظرفیت انباری در استان داریم که در زمان حساس و بحرانی به کار مردم می آیا  و همچنین  با خرید توافقی و تضمینی تعاون روستایی از کشاورزان و مردم حمایت می کند، 

وی افزود: ۶ مرکز فرآوری بذر در گلستان سالانه ۲۰ هزار تن بذر گندم و دو هزار تن بذر سویا  را فرآوری می کند.

این مقام مسئول از کلنگ زنی  سردخانه دو هزار تنی در  استان گلستان خبر داد و افزود: این سردخانه تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری می رسد.

صالح المومنین ابراز داشت: اگر اعتماد مردم را جلب کنیم می توانیم در خرید محصولات کشاورزی به مردم کمک کنیم و کشاورزان را در سود خود شریک کنیم، تعاون روستایی به دنبال چپاول مردم نیست و اگر بتوانیم اعتماد کشاورزان را جمع کنیم سفره آنها رنگین تر می شود.

وی افزود: در بازاریابی در تعاون روستایی خوب عمل نکردیم و در خرید محصولات کشاورزی خوب عمل کردیم، گلستان دارای تنوع اقوام و محصول است و نتوانستیم از ظرفیت تنوع محصول استفاده کنیم و باید بارندازهای  خوبی در این حوزه ایجاد شود.

مدیر تعاون روستایی استان گلستان متذکر شد: در خرید کالای اساسی و تنطیم بازار تعاون روستایی نقش اساسی را بازی می کند با ۵۱ فروشگاه و مرکز  دو سامانه توزیع هوشمند و اینترنتی تعاون روستایی در این مسیر نقش دارند. 

صالح المومنین خاطرنشان کرد: میوه شب عید از ۲۶ اسفند از طریق ۸۲ مرکز در سطح استان توزیع نی شود و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.