1401-06-13 11:30
938
2
81481
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان:

تصادف هر 4 روز جان یک گلستانی را می‌گیرد/ تبدیل برخی سرویس‌های مدارس به پارکینگ‌های طبقاتی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان گفت: هر چهار روز یک نفر در تصادفات ترافیکی در استان گلستان جان خود را از دست می‌دهند.

عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک صبحگاهی شکل گرفته اما گره ترافیکی در هیچ نقطه استان گلستان وجود ندارد و ترافیک به صورت روان است.

وی از کاربران جاده ای استان خواست تا از عجله و شتاب در هنگام رانندگی پرهیز کنند تا به سلامت به مقصد موردنظر برسند در حقیقت آرامش در رانندگی از میزان تصادفات خواهد کاست.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه روزانه نزدیک به 60 مورد تصادف در استان به وقوع می پیوندد، افزود: روزانه به طور میانگین 15 نفر بر اثر تصادفات مجزوح می شوند و 50 مورد تصادف ناشی از خسارت دیدگان را شاهد هستیم که اگر شدت تصادف بیشتر باشد منجر به تصادف جرحی خواهد بود و ممکن است خدای ناکرده فوت افراد را رقم بزند.

مهاجر بسطامی با اشاره به اینکه مردم و کاربران جاده ای با مقوله تصادف ناآشنا نیستند، گفت: اکثر افرادی که در تصادفات آسیب می بینند موتورسواران هستند، کاربران جاده ای باید در حواس خود را کاملا متمرکز به رانندگی کنند تا از بروز حوادث غم انگیز جلوگیری شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس بیان کرد: کشور دو سال درگیر بیماری کرونا بود مدارس به شکل نیمه حضوری برگزار شدند اما امسال با واکسیناسیون عمومی وضعیت بیماری کنترل شده و شرایط برای حضوری شدن مدارس فراهم است، والدین به تناسب شرایط به دنبال سرویس های رفت و برگشت فرزندان خود هستند که در این زمینه باید دقت داشته باشند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان از والدین خواست حتما در انتخاب سرویس های مدارس که شناسنامه دار و شرکت هایی که دارای تائید صلاحیت هستند استفاده کنند هیچ وقت به خاطر ارزان قیمت بودن سرویس مدارس از انتخاب شرکت های قانونمند جلوگیری نکنند.

مهاجر بسطامی گفت: موضوع ساماندهی و نظارت از سرویس های مدارس با جدیت در دستورکار است زمانی بود که خودروهای سواری پراید حتی تا 12 دانش آموز را در خود جای می دانند و بیشتر شبیه پارکینگ طبقاتی بود که البته این وضعیت بهتر شده و تلاش می شود از ابتدای سال تحصیلی جدید مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.