1401-09-15 15:17
248
0
82529
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

ترقه بازی دشمن خللی در عزم جوانان در پیشرفت ایران ایجاد نمی‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اقتدار و رشد روزافزون انقلاب اسلامی گفت: ترقه بازی دشمن خللی در عزم جوانان در پیشرفت کشورمان ایجاد نمی‌کند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور گرگان اظهار کرد: دشمن با انواع و اقسام ترفندها با ابزار علم می‌خواهد بشریت را گمراه کند برخی باورشان نمی‌شود که انسان به درجه ای از وقاحت برسد که با علم به جنگ و انحطاط بشریت برود.

وی با اشاره به ساخت بمب اتم علیه بشریت توسط آمریکا برای انحطاط بشر بیان کرد: ویل گیتس ۱۵ سال پیش با صراحت اعلام کرد که جمعیت کره زمین زیاد است و باید کم شود یکی از کارهایی که به این نیت انجام گرفت دستکاری بر روی ژن انسان بود تا نسلی ناقص‌الخلقه به وجود آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز داعیه انسان دوستی دارد و مدافع حقوق مظلومان جهان است.

گرزین با اشاره به اینکه ایران یکی از علمی ترین انقلاب‌های دنیا بوده است، گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران مبنای علمی نداشت بعد از ۴۳ سال تحریم ظالمانه دشمنان به انحطاط کشیده می‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب اسلامی ایران تکثیر شده است و این محدود به همسایه‌های ایران نیست و از آسیای غربی تا آمریکای جنوبی گسترش یافته و فریاد عدالت اجتماعی، آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و ظلم ستیزی در گوشه گوشه دنیا بلند شده است.

گرزین با تاکید بر اینکه فضای تقابلی جبهه حق و باطل تمام نشدنی است، ابراز کرد: طبیعت میدان مبارزه زد و خورد است، ما هراسی نداریم، اقتدار جبهه حق در طول این ۴۳ سال همواره بیشتر از جبهه باطل بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید در قرن جدید مایکروسافت را پشت سر بگذاریم، بیان کرد: ما می‌توانیم را در این عرصه هم به منصه ظهور خواهیم رساند آن روزی که مایکروسافت ایرانی متولد شود پیشرفت، تعالی، رفاه و طول عمر بشریت را رقم می‌زنیم.

گرزین بیان کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جامعه علمی باید به نقطه ای برسد که ۵۰ سال دیگر دانشمندان دنیا برای اینکه علوم ایرانی را یاد بگیرند زبان فارسی بیاموزند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.