1401-03-11 16:53
801
0
80288
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام:

بین اقوام خط‌کشی نکنیم/ گلایه مشاور رئیس‌جمهور از استاندار گلستان در خصوص انتصاب کمرنگ بانوان

کریمی بابیان اینکه نباید تصور شود اقوام مصرف تبلیغاتی و سیاسی دارند، گفت: شهروند درجه یک و دو نداریم و نباید بین اقوام خط‌کشی کنیم‌.

به گزارش گلستان ما؛ ماموستا عبدالسلام کریمی در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: استان‌های دیگر باید از وحدت و انسجام استان گلستان الگو برداری کنند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام(ره) ادامه داد: امام (ره) در قرن به عنوان پدیده مطرح بود و شخصیت های زیادی قبل و بعد از امام داشتیم ولی امام (ره) فقیه، ادیب، فیلسوف و شاعر توانا محسوب می شد‌.

کریمی بیان کرد: نتیجه حرکات و رسالت انبیاء ایجاد قسط و عدل است که امام(ره) آن را به عرصه ظهور رساند و امام(ره) بعد از انبیاء این انقلاب را به ماحصل ظهور رساند.

وی افزود: وقتی امام(ره) از فرانسه به ایران می‌آمد پرسیدند چه احساسی دارید گفت هیچ؛ و در انجام احساس وظیفه نه ناراحت است و غمگین و این درس‌هایی است که باید از امام(ره) بگیریم.

این مقام مسئول تاکید کرد: معرفی شخصیت امام(ره) به نسل سوم نیاز به جهاد تبیین دارد و جنگ و مبارزه ما در انقلاب تمام نشده و شکل آن تغییر کرده است.

کریمی بیان کرد: در سالگرد ارتحال امام(ره) باید ابعاد ناشناخته شده را به نسل جوان انقلاب تبیین کنیم، مقام معظم رهبری اقوام را فرصت نام بردند و باید پازل‌های اقدام در کنار هم قرار بگیرد تا این پازل‌ها تکمیل شود‌.

وی افزود: نباید تصویر شود اقوام مصرف تبلیغاتی و سیاسی دارد، همه اقوام در رفراندوم انقلاب اسلامی از نیمه خرداد ۴۲ تا ۲۲ بهمن ۵۷ شرکت کردند.

این مقام مسئول گفت: در جبهه کرد، لر و بلوچ نداشتیم و در فتنه‌ها همه نسبت به منشاء فتنه‌ها ابراز انزجار کردند و نباید اقوام در نظام مقتدر جمهوری اسلامی احساس ظلم کنند.

کریمی بابیان اینکه شهروند درجه یک و دو نداریم و نباید بین اقوام خط‌کشی کنیم‌، گفت: انتظار داشتم بخشی از شورای اداری استان را بانوان تشکیل بدهند ولی تعداد بانوان در این جلسه انگشت شمار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.