1401-12-19 14:00
428
0
84007
استاندار گلستان پیش از خطبه‌های نمازجمعه مراوه‌تپه:

بیش از ۸۰ درصد خانه‌های عشایری به پنل‌های خورشیدی مجهز شد

استاندار گلستان گفت: تا کنون بیش از ۸۰ درصد خانه‌های عشایری به پنل‌های خورشیدی مجهز شده‌ است.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه پیش از خطبه‌های نماز جمعه مراوه‌تپه در جمع نمازگزاران از اجرای ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهرستان طی یک سال اخیر خبر داد.

وی افزود: برای جلوگیری از فساد، توزیع منابع تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ و تسهیلات فنی اعتباری دستگاه‌ها را در اختیار فرمانداران قرار دادیم تا بر اساس شاخص‌های محرومیت‌زدایی تسهیلات ارزان قیمت را در شهرستان به عدالت توزیع کنند.

استاندار گلستان گفت: با رایزنی صورت گرفته با وزیر نیرو در حال پیگیری و رفع مشکلات روستاهای کف سد چایلی هستیم.

زنگانه بیان کرد: از دهه فجر سال ۱۴۰۰ تا دهه فجر امسال بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسیده است.

وی از تلاش‌های خیرین و شهرستان مراوه‌تپه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تلاش ۳۰ تن از خیرین شهرستان تا دو ماه آینده ساخت و تکمیل مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت به اتمام برسد.

استاندار گلستان گفت: تا کنون بیش از ۸۰ درصد خانه‌های عشایری به پنل‌های خورشیدی مجهز شده‌ است، عشایر نقش اساسی در تولید استان دارند و به عنوان جامعه مولد بیش از ۲۵ درصد تولید گوشت قرمز استان توسط آنان انجام می شود و حمایت از آنها در دستور کار جدی قرار دارد.

به گفته زنگانه؛ بر اساس طرح جامع گردشگری در آرامگاه شاعر شهیر ترکمن مختومقلی فراغی اقدامات لازم انجام شود تا این مکان به جایگاهی ارزشمند در برگزاری مراسمات ملی و بین‌المللی تبدیل شود.

وی افزود: باید اقدامات و خدمات صورت گرفته به درستی اطلاع‌رسانی شود و این حق مردم است که آگاهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.