1401-01-08 06:31
1127
2
79295
بساط نوروز ایمن و پرنشاط در نگارستان پهن است؛

گردشگران نوروزی محصور جاذبه‌های طبیعی گلستان/ 1.5 میلیون بازدید ثبت شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از ۲۶ اسفندماه تا روز گذشته بالغ‌ بر یک‌میلیون و ۴۳۹ هزار بازدید از جاذبه‌های استان و همچنین بیش از ۸۲ هزار نفر اقامت در مراکز رسمی به ثبت رسیده است.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر امروز در خصوص بررسی آخرین اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تا پنجم فروردین آمار ورودی خودرو به استان از چهار محور اصلی بیش از ۴۳۱ هزار تردد بوده است، همچنین در این مدت بالغ‌بر ۶ میلیون تردد در همه جاده‌های استان ثبت‌ شده که نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش‌یافته است.
وی با بیان اینکه بساط نوروز ایمن و پرنشاط در نگارستان پهن است، افزود: حدود ۱۸ هزار نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و مدارس برای نوروز ۱۴۰۱ در استان مهیا شد و علاوه بر این پیش‌بینی شرایط اضطرار نیز شده است.

مهاجر تصریح کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهوری در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایام نوروز، «پویش منفی۲۰» در سطح راه‌های شریانی استان در حال اجراست که براساس آن سرعت متوسط و لحظه‌ای وسایل نقلیه در راه‌های اصلی استان ۲۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در استان گلستان همکاری‌های بین دستگاهی در راستای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی افزایش‌یافته و همه مقامات و مسوولان استانی و شهرستانی پای‌کار بوده و در حال نظارت و سرکشی از واحدهای خدمات‌رسان به گردشگران و هم‌استانی‌ها هستند.

مهاجر افزود: از ۲۶ اسفندماه تا روز گذشته بالغ‌بر یک‌میلیون و ۴۳۹ هزار بازدید از جاذبه‌های استان و همچنین بیش از ۸۲ هزار نفر اقامت در مراکز رسمی به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز طرح نوروزی تا پنجم فروردین آمار ورودی خودرو به استان از چهار محور اصلی بیش از ۴۳۱ هزار تردد بوده است، همچنین در این مدت بالغ‌بر ۶ میلیون تردد در همه جاده‌های استان ثبت‌شده که نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش‌یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برگزاری ۱۴ نوروزگاه، برپایی ۲۱ بازارچه صنایع‌دستی با ۴۳۰ غرفه، برپایی جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا در ۲۷ نقطه استان از جمله برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای نوروز ۱۴۰۱ است.

مهاجر خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان و همچنین هموطنان، نوروزی ایمن و پرنشاط را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.