1401-11-07 16:21
193
0
83209
امام جمعه بخش بهاران:

باید تمامی نیازهای جامعه در مساجد برطرف شود

امام جمعه بخش بهاران از اجرای طرح محله اسلامی در روستاها خبر داد و تاکید کرد: باید تمامی نیازهای جامعه در مساجد برطرف شود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام علی رضازاده با حضور در روستاهای تقرتپه ، پیگیر اجرای طرح محله اسلامی و مشکلات روستا شد و اظهار کرد: طرح محله اسلامی یک نظریه‌پردازی است و می‌خواهیم آن را به مرحله اجرا در بیاوریم.

وی افزود: زمانی‌ که طرح محله اسلامی به مرحله اجرا درآمد، نقدها و پیشنهادات در راستای اجرای بهتر آن را می‌پذیریم، باید تمامی نیازهای جامعه در مساجد برطرف شود.

امام جمعه بخش بهاران تاکید کرد: در طرح «محله اسلامی» تلاش می شود محله‌ای سالم، بانشاط، امن‌وایمن و فاقد آسیب‌های اجتماعی را محقق کند؛ ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و بصیرت‌افزایی از دستاوردهای این طرح مسجدی است.

رضازاده بر لزوم احداث پل در مسیر مدرسه جهت ایمنی‌سازی مسیر، اجرای طرح هادی از طرف مسئولان محلی در این روستای کم برخوردار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی مهدوی باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی و معرفتی ما باشد، گفت: در روزگاری که نفوذ فرهنگ‌های بیگانه، جامعه و خانواده‌های ما را با چالش‌هایی مواجه کرده است، بیشتر از هر زمان دیگری به سبک زندگی مهدوی و ترویج آن در جامعه و خانواده نیازمند هستیم.

رضازاده افزود: مقدمه‌سازی با انجام کار عملیاتی و اجرایی باید صورت گیرد و مردم سبک زندگی اسلامی و مهدوی داشته باشند تا بتوانند زمینه را برای ظهور آماده کنند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما در این زمینه بسیار سنگین است، گفت: مصلح باید خود صالح و صالحان باید میانه‌رو باشند، در غیر اینصورت سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.